Gå til innhold

Hard core sex??teach me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser her inne virker jeg så den utrolig kjedelige dama. Som ikke elsker å bli tatt hardt- eller jeg gjør jo forsåvidt det, men det går ikke for meg på den måten. HVORFOR? Er jenter slik? gjennomsnittet elsker å bli pult? eller er det godt å elske?som i disse gamle "filmene"??Hvordan klarer dere å få orgasme ved feks å bli pult hardt bakfra?uten å berøre klitten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en av de som elsker å bli tatt hardt bakfra både forran og bak hvis du skjønner..

Men jeg er desverre ikke en av de som får orgasme av det. Jeg har han gjerne bakfra når jeg koser med meg selv, men da må han bevege seg lite og sakte for at jeg skal komme.

Tror det er flere som har det sånn at de må berøre klitoris for å komme enn de som bare trenger et hardt knull...

Du er nok ikke kjedelig for det!!

Men det er deilig å ha hard litt agressiv sex.Men andre ganger er det like deilig å elske mykt og intenst:)

Skrevet

Da går det mere på det psykiske plan blir tent av selv akten og ikke sleve handlingen liksom... Når jeg blir tatt hardt så trenger ikke det nødvendigvis å være "bedre" men tankene og opplevlesne er mere tennede... Vanskelig å forklare.. Blir tent av å bli pult og brukt liksom...

Mens når man elsker er det mere den rene fysiske nytelsne som står i høysete....

Når jeg blir PULT er det mere den psykiske...

Får ikke orgasme når jeg blri tatt hardt bak fra men hvis jeg gnir meg samtidig oppå en pute kan det gå eller vi avslutter på ryggen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...