Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Heisann alle dere. Har et aldri så lite problem jeg vil dele. Hadde et stygt brudd for ett og et halv år siden. Mye turbulens i etterkant som var veldig opprivende.Utroskap-rettsak-politi- you name it. Konstant frykt det siste året. Etter dette- i sommer traff jeg en gutt. Utrolig skjønn. Falt pladask for han. Han er utrolig. Problemet er bare at jeg får ikke orgasmer, Det har skjedd 3 ganger. Det er de gangene vi har ligget på besøk hos noen og det er knirking i sengen og vi må være stille/rolige i sengen. Han er ganske vill til vanlig. Jeg er heltfortvilet og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.Jeg elsker han. Å være med han. Men er dritt lei av å bli opphisset- leke/FAKE en orgasme.har ike kune være åpen med han om dette problemet. Føler meg som den looseren.Lei av å ligge helt oppspilt hele natten. Jeg komer ikke til det punktet hvor det går for meg. Tror jeg anspenner meg. Psykisk har det hvert et tøft år, hvor jeg er blitt utrolig sviktet av min x. Kanskje det spiller inn?Samtidig er jeg 22 uker gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå