Gå til innhold

Vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe å anbefale her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo Duo vogn:) Kjempesuper vogn med utrolig god plass i bagen for babyen.

Skrevet

Vi har kjøpt Stokke Xplory. :)

Skrevet

Åh, kunne tenkt meg stokke som senter/reise vogn.

Men det er den alt for dyr til!!

Finner vell en annen mindre vogn til tusenlappen til formålet.

Vi har bestemt oss for simo kombi.

Stod lenge mellom emmaljunga edge og simo kombi. Nå blir det simo ja.

(Er ikke fan av duo-vogner generelt jeg da!)

Skrevet

Vi har bestilt Emmaljunga City Cross m/City Bag.

Synes (såklart...) vogna er fin, men andre pluss er at den sammenslått med bagen skal passe inn i bagasjerommet på bilen vår og at bagen er veldig lett å bære for seg selv (3-4 kg). Har kjøpt den i Sverige og kom ned på en hyggelig pris noe under 5000 NOK. Er lang leveringstid på vogna, men har jo ikke akkurat bruk for vogna på ei stund da :)

Skrevet

Vi har kjøpt en ny Mutsy vogn. Også arver vi en gammel simo vogn som vi skal ta med blant annet på ferie til Thailand etc.

Skrevet

er det lang tids å få simo vogna da? eller har det de stortsett på lager ??

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Cerox m/hardbag og tror vi kommer til å være svært fornøyd med det. Betalte i overkant av 6500,- her i Norge.

Vogna er veldig lett, da det var et kriterie for oss som bor i 3.etg. I tillegg har den flere snertne finesser...som å skifte kjøreretning med å slå over håndtaket (istedenfor å ta av hele sittedelen og snu den)

:)

Men det er en jungel der ute! Så finn noen kriterier som er viktig for dere og start deretter :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en nydelig svart og grå Simo duo;) Passer perfekt til norske forhold, og siden jeg bor så langt nord var denne det beste alternativet;)

Skrevet

Jeg liker godt de Briovognene jeg... av utseende iallefall... har ikke prøvd dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...