Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hva gjør dere med deres barn sammen? Min er nå ca 6 mnd. På tirsdag er vi på menighetshuset, på onsdag er det ofte lunsj og babykino etterpå, på torsdag er det barseltreff og på fredag er det babysvømming....har fått høre at det er altfor mye?? Hva gjør dere hele dagen/ uka? Føler at både jenta mi og jeg trives med alle aktiviteter?
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg hadde ikke orket alle de faste aktivitetene. Har babytreff en gang i mnd. Drar mye rundt til venner og på trilleturer, men ingen faste aktivteter.Er heldig som bor i et område der mange er hjemme med barn for tiden.Nå som det er vår og bedre vær er det bare å trille til lekeplassen så er det alltid noen der.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Så lenge du og babyen trives med mange aktiviteter er det vel fint? Selv har jeg ikke så tett program; har babysvømming en gang i uka og barseltreff. Er ofte på besøk hos familien og triller turer hver dag. Kjenner ikke så mange med barn og bor et sted uten så mye aktivitetstilbud, så det blir til at jeg har ganske rolige dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå