Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Synes ikke det er alt for mange spennende steder å kjøper her i norge, så det har blitt H&M bare. Ellers fikk jeg kjøpt masse fint i England men det hjelper nok ikke! :-( Lykke til
Turid Laila Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Kjøper klær der jeg vanligvis kjøper klær. h&m, bik bok og cubus. Noe passer fint med babymage, andre ting må jeg kjøpe i feks M i stedet for S...
Lone35 =0) Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg er så glad for at de korte toppene er på vei ut! Nå er toppene og singlet'ene lange og kan trekkes over magen! Åhh så deilig å slippe å gå og trekke i skjorta eller at den glir opp! Ser overalt at de stiller ut de lange toppene.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Har kjøpt mange fine vårklær i freshe farger på Vero Moda, Bik Bok, JC, Byoung og andre liknende butikker. Mye fine kjoler i strikk, tights, store gensere og topper med høyt liv! Flott til struttende mager!!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 BikBok!!! Der har de massevis av billige og fine topper som er lange nok til å rekke over hele magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå