Phoebe Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Har hatt rier siden kl 6 i dag morges, og nå er det ca 9 min mellom hver. Nå skjer det endelig noe! Er kjempespent på resten av dagen og på hvordan det lille nurket ser ut!! Må ringe sambo og be ham komme hjem snart tror jeg...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 så spennede,bare og dra på føden snart da ja.Ønsker deg masse lykke til.
mamma`n til Isac Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Åh så heldig du er.. Masse lykke til, dette går bra Håper det snart er min tur også
Sørland-snuppa Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 å så spennanes. Ønsker deg masse lykke til :-)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Merker at jeg begynner å gledegrue meg når jeg leser sånne innlegg =P Er over 6 uker igjen her, men det går jo sikkert fort da... Håper det skjer noe snart da, uansett ikke lenge igjen til du ser den lille =) Masse lykke til ;o) Si ifra når du drar da =P =P (akkurat som at det er det du tenker på da =P )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå