Gå til innhold

Deres 5-6 mnd gamle babyer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når legger de seg og hvor lenge har de lagt seg da?

Jenny legger seg mellom 20.30 og 21.30 som regel mellom halv ni og ni. Har gjort dette i en mnd. Hun er 5 mnd + noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eir legger seg oftest mellom åtte og ni, men noen kvelder, som i går ble klokka ti. Før påske var det mange uker der hun la seg åtte hver kveld. Nå holder vi på å komme inn i det igjen, men nå skal vi flytte så vi stresser ikke så veldig med det.

Skrevet

Gutten min legger seg 1930-2000. Det har han gjort i ca to mnd nå. Han spiser en gang på natta, i 04-tiden, og våkner ca kl 07. Han er forresten født samme dagen som jenta di Kab :-)

Skrevet

emilie er født 25.11 og hun legger seg 21.00-21.30 og sover da til i 6 tiden:)

Skrevet

Brage legger seg vanligvis mellom 19.30 og 20.30. Det har han gjort (med noen få unntak) i ca 2mnd. Han spiser så 1-3 ganger før vi står opp en gang mellom 07 og 08, men det varierer veldig både på antall ganger og når på natta.

Skrevet

Han legger seg stort sett klokka 19.00, noen ganger før. Han våkner som regel i seks tiden etter en gang med nattmat. Synes dette er en grei rytme da jeg har barn som skal på skolen. Da er vi ferdig med morgenpupp og kos før vi må stå opp.

Skrevet

leyla legger seg mellom 19.30-20.00 og har gjort det siden hun var 3mnd.. Men hun står opp rundt 00.00 tiden og skal ha flaske og da sover hun videre til 06.30

Skrevet

Marius legger seg halv ni - ni og sover til 6-7 om morran, men jeg stikker en flaske i munnen på han rundt 11 når jeg legger meg, ellers så våkner han i 3-4tida og vil ha mat. Jeg "lurer" altså i han mat, og det funker bra. Trenger ikke vekke han, da blir det bare baluba. :)

Han har vel lagt seg i denne tiden i en måned eller noe(han er født 13.11), han styrer det selv.

Skrevet

6 mnd og 12 dager. legger seg ca 1930-2000 og sover uavbrutt til 0730-0830... :)

Sovet minst 8t i strekk fra han var 3 uker...

Skrevet

Min jente er akkurat 5 mnd.

Hun sovner mellom kl 19 og 20. Hun sover da stort sett til 6.30- 7.30. Hun våkner en gang i løpet av natten og vil ha mat - det varierer mellom 2.30 og 5.30.

Hun har lagt seg mellom 19 og 20 siden hun var 3 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...