Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg og sambo har helt grei sex, men det går så sjelden for meg. Leser her om de som får orgasme av slikking og fingring. Får ikke til det verken jeg eller han. For at det skal gå for meg så må vi ha myyye oppvarming, men ikke så mye at jeg blir for våt. Og så må jeg ligge oppå han. Pikken inne i musa, mens jeg gnir att og fram. Etter en goood stund så går det kanskje for meg, men går det for lang tid så blir jeg ikke kåt lenger - bare sint. Det må jo være noe galt med meg? Liker å gjøre det i rompa også, og liker å pule i alle slags stillinger, men det går aldri for meg da. Ikke av slikking heller - det er bare vondt. Det blir altfor direkte på klitoris... AU. Har dere noen tips? Sambo har stor pikk, så er ikke det det står på. Og han kan holde på lenge om han vil - men da går jeg lei tilslutt... Hmm
Tigerjenta!!!! Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Har dere prøvd sexleketøy da? mange fine hjelpemidler å få vettu. Og jeg tror det er mange som har dt som deg! sjekk www.sexshop.no tror jeg adr er. Lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Prøvd å la han slikke *hetta* over klitoris og ikke direkte på klitten? Lykke til,ønsker deg mange deilige orgasmer:) :) :)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg ender også opp med å bli sint hvis jeg ikke kommer... Har det desverre sånn at jeg er den eneste som klarer å framkalle orgasme hos meg selv.. Det er trist!!! Vil så gjerne at han skal gjøre det! Men han hjelper til masse når jeg koser med meg selv, da. Han tar meg i rumpa, snakker litt dirty til meg og slikker på brystvortene mine og sånn...det hjelper veldig og det er sinnsykt deilig!!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 har det som deg,har aldri fått orgasme i hele mitt liv...selv ikke når jeg fingrer meg selv,man føler seg så tafatt og hjelpesløs..hvorfor får alle andre det men ikke jeg?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Hva med å prøve at han suger/"drar" i en av de indre kjønnsleppene. Å bli sugd litt hardt her kan være ganske pirrende og godt, og er ikke på langt nær så følsomt som direkte på klitten. Samtidig kan han bruke fingrene inn og ut på deg som han suger. Svært godt, syns jeg, men det er jo selvsagt individuelt. Dersom han ikke får til å bruke fingrene samtidig her, kan han massere brystvortene (personlig liker jeg litt hard massering av brystknoppene mellom hans fingre) i kombi med at han suger på en av kjønnsleppene dine. Kan jo være verd et forsøk eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå