Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Har vært sammen med en mann i 4 mnd, og vi har det kjempebra sammen. Begge har barn, og begge har da selvfølgelig noen xer. Nå er det slik at jeg går arbeidsledig, etter et ganske håpløst råd fra trygdekontoret. Her i distriktet som jeg søker jobber er det lite å søke, men utvider jeg til der han bor, så er det mange. Har søkt noen, men vet ikke om jeg syntes det er fortidlig å flytte sammen liksom. Blir uansett ikke før om et par mnd, pga barn på skole osv. Men liker tanken, men blir litt nervøs samtidig.
pøber´n & je Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Må dere flytte sammen da?a Du kan vel flytte til hjemstedet hans i første omgang, og så inn til han ved en senere anledning. Men det blir jo litt mer jobb da
M by M Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Vi har bodd sammen i 2 mnd og vært sammen i 8 mnd. Jeg har barn og han har ikke. For oss var det helt riktig. Men om du tviler på om du tør, er det kanskje lurt å vente?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg syns det er alt for tidlig å flytte sammen spesielt siden det er barn inne i bildet. Kan du ikke leie deg noe eget selv om du får jobb i nærheten av der han bor?
Singelmamma og banden Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jeg er enig med anonym over meg her, for tidlig å flytte sammen, særlig hvis du er usikker. Du har et barn som skal bytte skole og vennekrets etc i tillegg. Jeg ville bosatt meg like i nærheten nå først, og sett hva som skjer. Begynt å finne på mer sammen med barna, og etterhvert begynt å tenke på å flytte sammen. Mulig barna synes det er litt rart også.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå