Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en mann i 4 mnd, og vi har det kjempebra sammen. Begge har barn, og begge har da selvfølgelig noen xer. :)

Nå er det slik at jeg går arbeidsledig, etter et ganske håpløst råd fra trygdekontoret. Her i distriktet som jeg søker jobber er det lite å søke, men utvider jeg til der han bor, så er det mange. Har søkt noen, men vet ikke om jeg syntes det er fortidlig å flytte sammen liksom.

Blir uansett ikke før om et par mnd, pga barn på skole osv. Men liker tanken, men blir litt nervøs samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere flytte sammen da?a

Du kan vel flytte til hjemstedet hans i første omgang, og så inn til han ved en senere anledning.

Men det blir jo litt mer jobb da

Skrevet

Vi har bodd sammen i 2 mnd og vært sammen i 8 mnd. Jeg har barn og han har ikke. For oss var det helt riktig. Men om du tviler på om du tør, er det kanskje lurt å vente?

Skrevet

Jeg syns det er alt for tidlig å flytte sammen spesielt siden det er barn inne i bildet.

Kan du ikke leie deg noe eget selv om du får jobb i nærheten av der han bor?

Skrevet

Jeg er enig med anonym over meg her, for tidlig å flytte sammen, særlig hvis du er usikker. Du har et barn som skal bytte skole og vennekrets etc i tillegg. Jeg ville bosatt meg like i nærheten nå først, og sett hva som skjer. Begynt å finne på mer sammen med barna, og etterhvert begynt å tenke på å flytte sammen. Mulig barna synes det er litt rart også.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...