Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 jeg har fått så sjokoladedilla at det er kjempevanskelig å slutte.. kan det at jeg spiser en del hver dag gjøre at den lille jenta mi på 7 uker kan bli hyper eller at hun får luft i magen? Det har hun nemlig og prøver å kutte ut litt forskjellige matvarer for å finne ut om det kan hjelpe..men sjokoladen er VANSKELIG.... noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Samme her....jeg MÅÅÅÅÅ ha sjokolade hver dag...uff. Var ikke sånn før!! ( har begynt å lure på det samme som deg, for jenta mi er så vanskelig på ettermiddag og kveld...har hørt at sjokolade kan gi babyen vondt i magen nemlig.
Januarjubel! Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hos oss er det ingen tvil: Sjokolade var synderen da lillejenta hadde vondt i magen om kvelden. Nå har jeg kuttet ut alt med kakao, og hun er fin!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 huffamei...jeg har herved slutta med det..hvor lang tid tok det før hun ble bra da?
Januarjubel! Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Med en gang, det. Virker jo som det man spiser går rett i melka, så etter noen timer er det sikkert sjokoladefritt:) Jeg er også veldig glad i sjokolade, men må man så må man... Det er jo slett ikke sikkert at babyen din reagerer på kakao da, men det er kanskje verdt et forsøk hvis hun har mye vondt i magen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå