*Zena* Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jenta mi sover kun i vogna på dagtid. Vi triller en times tid på formiddagen og en times tid på ettermiddagen. Hun burde sove mer, for blir trøtt og grinete på kvelden. Men jeg kan jo ikke gå på tur hele dagen heller....hmm...andre som har det sånn? hva gjør dere? Hun våkner så snart vogna stopper. Har lurt litt på sånn maskin som rugger på vogna, men da gjør man kanskje seg selv en bjørnetjeneste i og med at da blir hun ihvertfall vant til bevegelse hele tiden... Noen med erfaringer / tips? hvor lenge triller dere om dagen?
meg og jentene Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jenta mi våkner også når vogna stopper, eller ihvertfall hvis vi går inn noe sted. Jeg gidder heller ikke å gå tur i timesvis hver dag. Har derfor vent henne til å sove inne på dagtid også. Da hun var bitte liten sov hun ofte i fanget mitt mens jeg slappet av i sofaen. Da hun var ca 4-5 mnd vente jeg henne til å sove i senga på dagtid også. Litt protester først, gråt litt og sånn, men gikk ganske fort over hvis hun virkelig var trøtt, og jeg trøstet fra sengekanten og ga smokken mange ganger. Men svar på spørsmålet ditt; Vi går en tur hver dag, på alt fra 15 min (dårlig vær) til et par timer (fint vær). Min lille er nå 7 mnd og sover vanligvis en gang i vogna ute på tur, en eller to ganger i senga si og noen ganger siste luren i armene mine på ettermiddagen/tidlig kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå