Gå til innhold

VIKTIG MELDING JULIMAGER ANG ONSDAG


Lene4021

Anbefalte innlegg

Følgende er påmeldt til onsdag:

Nikken

Pjokken

Lene-venter-jente

Alva

Sonia

Mari

Åse

Inanna

Irene

Taswe

Lene4021

 

Problem:

Ikke mulig å bestille bord til så mange nede på NBS hvor de serverer småretter og drikke, vi må da bestille på platået hvor vi må spise middag. Det blir jo en del dyrere og jeg vet ikke om alle vil være med på det, så jeg har ikke bestilt.

 

Foreslår at vi møtes på Kultkafeen ved inngangen på kulturhuset, der er det stort sett alltid ledige bord og greie småretter å spise. Tror ikke vi trenger å bestille bord. Eller hva tenker dere?

 

Hadde vært greit om dere hadde gitt tilbakemelding her om dere har fått meldingen.

 

Lene m/tvillingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres greit ut at vi skifter sted. Kan gjerne være greit å bestille bord uansett, siden vi er så mange. Kan kansje risikere at vi må sitte på to ulike bord i lokalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vi får se hvor mange som får med seg denne meldingen, innen arbeidsdagen i morgen, og ta avgjørelse i løpet av dagen i morgen...

Jeg skulle jo tro at det var ledig på NB Sørensen i og med at det er så tidlig (19.00). rart egentlig, for har bestilt der (nede) selv til 23 stk, -men kanskje annerledes for vi forhåndsbestilte fra meny...-men det var jo fordi vi var såpass mange vi måtte forhåndsbetille fra menyen..hm..

 

Syns vel NB Sørensen har bedre mat, -men det er akkuratt det samme for meg. En må ev gi beskjed til noen på Sørensen om å sende folk opp til Kultkafeen fra Sørensen da...vi får se hvor mange som er innom her først..

 

Hvis vi sender personlig post kan vi jo også gi tlf-nr til folk..(jeg har kun til nikken, og hun har Sonia tror jeg)

 

PS: Du kan self sitte på med meg også, -men hvis ok m/ Sonia, hadde jeg planlagt litt å sykle..-kommer an på vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For meg er det hipp som happ hvor vi er, onsdag kl 19 skulle man ikke tro det var fullt paa Kultkafeen i hvert fall men hva vet jeg, er jo ikke ute og spiser saa ofte for tiden.. Vi kan gjerne "rekognosere" nede paa Soerensen, hvis en eller annen orker aa vaere der saann litt foer 19 og sjekke (men det blir ikke meg, saa jeg skal ikke forlange at noen andre trenger aa gjoere det heller!!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg hvor det blir. Er litt koseligere med Sørensen men hvis det ikke går så går det ikke. Nå ble jeg litt forvirra. Hvor skal vi møtes egentlig? kultkafeen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke bare møtes på sørensen og se om vi får bord til så mange? Hvis ikke har vi vel noen andre plasser i nærheten vi kan gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror nok det er best å si kultkafeen nå så ikke det blir for mye forvirring. Men er samme for meg. Kommer som sagt ikke før ca åtte likevel. Har nr til åse og lene m tvillingene, så jeg kan jo mld å høre hvor dere er =)

 

vi sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte rett og slett Sørensen, for å høre igjen, -siden jeg har bestilt der før og syns det hørtes merkelig ut....-og vi får bord der kl 19.00, eller litt over, -men hun sa det var endel folk, så vi kunne kanskje ikke bestille mat før 19.30. Hun skrev opp ønske om sofa, -men kunne ikke love.

-Det var merkelig at du ikke fikk bestilt, Lene, kanskje du snakket med noen som hadde en dårlig dag;-)

 

Bordet står nok på meg.

Si gjerne i fra om dere er OK med dette, ellers kan jeg ev avbestille innen 15.00 i dag.

 

Gleder meg til å se dere!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Va rart at en kunne bestille ene dagen og ikke den andre. E nok noen som har hatt en dårlig dag. Gleder meg til i kveld. Snakkes rundt 19.00 da jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Eg er blitt forsinka på ubestemt tidspunkt fra havet pga tåke, så det skal mye til for at eg rekker treffet i kveld. Kosa deko i kveld : ). Snakkes på neste treff. Mvh Åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at det er NB Sørensen. Men mulig vi bør gå opp og se om det sitter noen ensomme sjeler på Kultkafeen også! Jeg går gjerne opp og sjekker men vil gjerne ha med noen andre - har ikke lyst til å gå alene og huje "eh, er det noen gravide her, lyst til å være med ned på NB sørensen?" hvis det er noen nye fjes som har meldt seg på som jeg ikke kjenner igjen...

 

Lene4021 kan dessverre ikke komme pga formen, hun lovte hun skulle prøve å komme sterkt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj nå er mannen aaaaltforsinka hjem, så jeg rakk nok ikke treffet likevel. Håper dere planlegger nytt treff igjen snart ;) For dere som liker å røre seg litt rundt mosevangen etc.. gi en lyd på profilen min så er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, det var koselig som vanlig:-)

Nå, når sommer og bra vær nærmer seg kan vi jo også variere med å gå turer for de som har fysikk til det...eller bli med på sykkeltur med meg:-)

Vel, ha en kjempefin dag og nesten-langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...