snupp & mamma Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 hei alle sammen.. noen som vil komme med noen råd? jenta mi er snart 4 mnd og jeg sliter med leggingen hennes.. pleier som regel å vøre våken en times tid før jeg legger henne igjen. da synes jeg hun ser litt trøtt ut, men gir ikke så bra tegn igrunn. men noen ganger da kan hun ligge å gråte/sutre i 1 time før hun sovner..legger jeg henne for tidlig kanskje? sover deres babyer på rundt 4 mnd mellom hvert måltid? jeg synes dette er vanskelig og skulle gjerne funnet en god rutine. det må da nevnes at om hun blir overtrett er hu heelt umulig å legge. håper noen kan hjelpe meg.. trøttende med sutring og gråting ved hver legging=(
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Når de er så store som det så blir det som regel mindre søvn. Etter min blei tre fire mnd sover han bare to ganger om dagen utenom natten.. Jeg legger han ikke før han er sutrete og gnir seg i øynene.. Så det spørs nok om du legger henne for tidlig da! =)
snupp & mamma Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 takk for svar. men når jenta mi gnir seg i øynene er hun som regel blitt overtrett, men jeg skal prøve å la det gå lengre tid. men hun spiser kun 1 gang om natten, sover da fra 7/8- halv 5 tiden og står opp i 8 tiden, så har hun hatt litt dårlig vektøkning, og helsesøster har sagt at jeg må tilby henne melk hver 3 time..så om jeg legger henne senere så sover hun kanskje når hun skulle hatt mat.. dette ble rotete...hehe.. hvor mange måltider får deres i døgnet?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 3,5 mnd her. Begynner med kveldsstellet ved første "anledning" etter kl 17.30. Hvis han da begynner å bli trøtt (rød og blank i øya, slappere enn vanlig etc,) Når han blir grinete er han overtrøtt. Ammer etterpå og da slokner han. Selv om han våkner etterpå tar vi han ikke ut av soverommet. Tar han evnt. i armene og bysser litt om han ikke roer seg, men som regel ligger han og pluderer med seg selv og kosekluten sin. Han kan også gråte i det jeg legger han ned men roer seg med nattasang. Har også begynt å ha en varmeflaske i senga hans der han ligger før vi legger han slik at overgangen fra kroppenmin ikke blir så stor. Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå