Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei!Sliter med at jeg har stoooore pupper(str. F/G?) ifm amming. Aner meg at hvis jeg skal amme ute, så må jeg i hvertfall ha ammetopp. Noen med erfaringer her...? Vel, hovedspørsmålet mitt var egentlig noe annet...Hvis det viser seg at jeg synes amming ute blir for pesete, kan jeg da ta med medbrakt morsmelk(Som jeg har pumpet tidligere, tatt ut av fryseren etc) og gi henne på flaske,på cafe? Vil så gjerne være litt mobil og kunne være ute, men samtidig gi den lille mat når hun vil (uten at jeg må løpe hjem og amme...) Aner meg at jeg da kan få brystspreng, men det kan jeg vel avbøte med å løpe hjem med etterhvert, slik at jeg til slutt får tømt meg hjemme...(Dette var klønete forklart, skylder på ammetåke...) Hjelp, anyone, virkelig et problem for meg, dette....
meg & to små vampyrer Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Ja, du kan pumpe og at med melk ut om du vil. Eller kjøpe deg en god ammetopp som skjuler alt:) Lykke til. Det er ikke så veldig pes å amme ute, som regel skjuler genser og babyens hode det meste:)
Sibas Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Det er mye mindre pes å amme enn å ta med medbrakt og du kommer til å bli skikkeilig lei av å måtte pumpe deg i etterkant. Jeg brukte lange singletter under genser og kunne dermed løfte opp genser, ned med bh og vips. Ingen mage og ingen pupp til spott og spe!
SurferMamma Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 helt enig, mye mindre å tenke på å pakke med seg og deilig å slippe å pumpe. Et godt skjerf/sjal kan også skjule puppene. God vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå