Nr-2-i-magen Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jada, når jeg kom inn på 3 trimester. Tenkte jeg med meg selv, det var da veldig så opphengt folk er å få ungen sin ut da. Og vil ta i bruk allslags kjerringråd. "Slik skal ikke jeg bli iallefall" tenkte jeg 29 uker på vei. "Ungen kommer når den kommer"... EG VIL HA UNGEN UT NÅ..... og der var jeg kommet inn i uke 39, he he.... Eg blir gal, ungen min e jo estimert til å være 4,5 kg nå... kan ikkje få henne større, må ut Dette her med å drikke bringbærblad te, hjelper det å starte noe eller er det kun for å styrke? Jeg har bekkenløsning, så hoppe tau, gå tur og vaske vinduer osv. har jeg ikke mulighet til å prøve. Vært tre ganger på modningsakupunktur, men kjenner ingen forskjell, null aktivitet
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 gå på apoteket å kjøp lakserolje eller klyster...så får du tømt litt av termen også så er du kansje heldig å ikke bæsje under fødselen.. de to tingene har startet rier hos mangen av mine venninder,og mamma..
millamamma Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Vet ikke helt om det funker, men man må jo bare prøve... Sist spiste jeg masse rømmegrøt på slutten og fødte før termin). Vet ikke om det var årsaken, men har nå litt troen på det kjerringrådet:-) Lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 lakserolje er nok litt skummelt og drikke.Kan sette i gang fødselen og ungen kan bli veldig stresset av det.Tror ikke de på føde avd blir så veldig glad viss de får vite at du har drikket det. Hadde iallefall ikke gjordt det jeg.
Nr-2-i-magen Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 Nei, tror ikke jeg skal verken prøve det eller klyster. Så at jordmor Siri anbefalte å ikke bruke det selv. Jeg får ta meg en porsjon grøt med masse kanel og noen kopper bringebærbladte.
Avienda Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Jeg fikk streng beskjed av min jordmor: "IKKE ta lakserolje!" Og jeg kan i grunn forstå det godt... Etter at man har hatt en skikkelig tømming på do mister man MYE energi,og i allefall blir jeg ganske så utmatta etter å ha tømt meg.Hvis riene setter i gang og man skal i fødsel bare noen timer etter å ha sitti på do et par timer, har man ikke særlig mye krefter å gå på... Klystèr får man på sykehuset om det er behov for det under fødselen... At rømmegrøt skal hjelpe for å sette i gang fødselen har jeg aldri hørt? moro! Jeg har hatt skikkelig dilla på rømmegrøt den siste tiden! Tror kanskje jeg bare skal fortsette å spise det da! hehe... Lykke til med alt som ligger foran, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå