mamma til ei snart to Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 min datter vil være ca 2 år og 3 mnd når nr 2 kommer ville dere kjøpt tvillingvogn eller ville dere bare kjøpt sånn til å stå på bak vogn eller søskensete...
Cat-79 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det blir 2 år og nesten 2 mnd mellom mine to. Jeg velger å kjøpe en tvillingvogn, fordi jeg skal trille snuppa mi i barnehagen 3 ganger i uka, og er glad i å være ute å trille tur.
Guttemamma x 3 Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hos oss blir det 2,5 år mellom barna. Det for langt å gå til barnehagen og jeg vil ikke være avhengig av bil for å hente/levere så derfor blir det nok en eller annen form for søskenvogn. Mulig vi kjøper ståbrett i tillegg, men jeg tror ikke det fungerer særlig bra på snø. (har ikke prøvd det da, så det er mulig jeg tar feil) Tror også det kan være praktisk med søskenvogn hvis jeg er alene med begge og vil gå langtur enten til parken eller i skogen. Liker å gå turer på 4-5 timer og 2-åringen min henger ikke med på så lange turer enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå