Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 er i uke 37+1 og hodet er ikke festet sa legen i går. Noen som erfaring om det da vil gå langt over termin før en føder?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hodet festet seg ikke før jeg var i fødsel med første-mann, fødte da en uke etter mens-termin, og en uke før Ul-termin.. Så lenge babyen ligger i hodeleie, skal det gå så fint så!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Lillegutt festet aldri hodet sitt, han kom på termin
3guttersmamma Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Hodet var heller ikke festet hos meg med førstemann. Festet seg først da jeg var godt igang med fødselen, og det skjedde 6 dager før ultralyd-termin.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 takk:)- nå ble jeg lettet. Er så utrolig lei av å gå med så stor mage og ønsker å bli ferdig. Ble så skuffet i går da legen sa at hodet ikke var festet og tenkte da at nå må jeg gå langt over tiden.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Har ikke nødvendigvis noe å si for om du føder før eller etter termin. Noen barn fester seg ikke før selve fødselen, når riene presser dem nedover. Hos flergangsfødende er det ikke uvanlig at hodet ikke fester seg før helt mot slutten, evt. først når fødselen begynner. Det viktigste er å vite at barnet ligger med hodet ned, og ikke med stumpen ned eller på tvers(:
MAMMA1 Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Hodet festet seg 1 uke før termin med min første, og jeg fikk 4 dgr over termin.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Termin idag og hodet er ikke festet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå