Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 er i uke 37 og har ennå ikke fått noen, men lurer nå på om det er ukene fremover jeg må være ekstra flink til å smøre meg? Noen som erfaring med når de kommer?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det er veldig individuelt. Noen får strekkmerker tidlig, andre sent, noen ikke i det hele tatt. Noen får mye vann i kroppen på slutten, eller vokser ekstra fort, så det er ikke unormalt at man får en del mot slutten. Smøring hjelper lite, men massasje kan være gunstig. Da tøyer man huden og gjør den smidig.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 På meg kom de ikke før uke 39 med førstemann, men fikk ganske få da heldigvis, noen flere med nr 2.
Xenaen Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Fikk en når jeg fødte førstemann, enda ett under svangerskapet med nr to, og er veldig spent nå. Ser jo at de jeg har er blitt større, og har fått enda en. Men de må nå bare komme. Jeg smører ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå