Gjest Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Bare lure... Føle meg ganske aleina her på ein måde :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Hvis du føler deg så alene, for du gå ut i Stavanger by og se om du kan bli kjent med noen!!! :-P
Lucia85 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Bor i stavanger æ og =) med den lille prinsessa mi
lana<3 Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Er her jeg renate....stavanger/ sandnes her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå