Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay damer! Da er det tid for en knipepause. Legg dere ned på høyre (eller venstre) side. Knip og tell til 30. Gjenta 5 ganger, og så snakkes vi her igjen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil knipe i dag????

Skrevet

Det er godt det er noen som passer på. Takk for påminnelsen.

Eg glemmer dette ofte.

Skrevet

*Knip, knip*

Begynte å knipe med en gang jeg så tråden din jeg :)

Klarer du å telle til 30 mens du kniper????? *Imponert*

Skrevet

Ja, klarer å telle til 30. Trener en del pilates og har fått en fantastisk kontroll på mage og livmor musklene ;)

Vi må minne hverandre på dette her. Er jo kjempeviktig!!!

Skrevet

Takk for påminnelsen! Kniper ivei jeg også.

I den anledning kan jeg fortelle om mammas venninne som har født tre barn og som skulle til utredning for å se om hun trengte operasjon for sin inkontinens.

Hun blir med inn på et rom og kler seg ned i bare sykehusskjorta. Får på en måler som skal måle aktivitetten i knipemuskulaturen mens hun er i bevegelse. Hun får beskjed om å hoppe forsiktig, hvorpå hun hopper to ganger mens urinen renner.... på andre hoppet sklir hun i urindammen på gulvet og deiser i bakken. Og både hun og den kvinnelige legen knekker sammen i latter. Hun fikk forresten operasjon med en gang.

Så knip ivei!

Skrevet

Oi.. Shitt.. Sånn kan det altså gå.. Legger meg på siden og kniper litt til!! Har funnet ut at jeg har best kontroll på musklene når jeg ligger på siden. Her skal det knipes!!!

Skrevet

På tide å knipe litt igjen ;)

Skrevet

så ivrig du var da;) Tihi.. Kniper jeg og!! Takk for påminnelsen..

Skrevet

hehe.. fikk litt knipekikk i dag. Skal få spiral på fredag og vil ikke få samme kommentar av gynikologen som jeg fikk på 6ukers kontrollen. "du blir sikker fin igjen til slutt".. Tror ikke hun mente det så ille som det hørtes ut som..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...