Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 ..bruker dere fortsatt dypvogn? Jeg gikk en tur med jenta vår i dag, med dypvognen. Hun har fortsatt noen cm igjen å gå på før bagen er for liten.. Vi bruker mye sportsvogn også, for jenta vår er ganske nysgjerrig på verden rundt seg. Tror det er mest det at jeg syns det er litt vemodig at hun er blitt så stor så fort, tida har gått kjempefort siden fødselen.. Følte meg nesten litt teit som "stappa" ungen nedi dypvogna, siden vi bruker sportsdelen mest (og det er den hun liker best).. Får vel bare innse at tiden går av seg selv, og nyte alle øyeblikk og stadier i livet :-) (og så er jeg jo glad for å har ei sunn og frisk jente som vokser og lærer!)
Frk.Forvirret Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Her i huset bruker vi kun sportsvagna.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 næi.. han e 8,5 mnd nu å har ikke brukt den på et parr mnd nu ialle fall.. han like best å sitte å se å sover han så har vi me teppen så han kose seg godt oppi der!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå