Gå til innhold

noen med terminen mellom 23 og 25 April?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har terrminen i dag, 24 April.

lurer på om det er noen flere som har mellom 23 og 25 April.

litt gøy og følge med og se hvem som føder først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

dytter den opp jeg. siden jeg skrev den litt tilig i dag.

Skrevet

Jeg er her, hadde termin den 22.

Skrevet

hvordan er dere i formen nå da? er dere ikke veldig utolmodige og rastløse?

jeg var sikker på at jeg skulle føde før tiden jeg. men nå sitter jeg her og går over termindatoen. arrg......

Skrevet

Jeg hadde den 21.

Ingen tegn foreløpig...er ganske utålmodig nå kan du si :)

Skrevet

Jeg har idag jeg også:)

Heia heia!

Skrevet

ups. siste inlegge mitt kom vist litt lankt opp.trykket på feil "svar på innlegg"

Skrevet

Formen er bra den, men er litt utålmodig ja. Hadde også trodd jeg skulle få litt før termin, noen dager i det minste.. men ting blir jo ikke akkurat sånn som man har tenkt alltid ;-) Det er jo veldig vanlig å gå litt over da, så jeg burde jo egentlig ikke bli overrasket. Håper bare jeg slipper å gå altfor lenge og bli satt i gang, det beste er jo å komme i fødsel av seg selv. Og det gjør jo de fleste, trøster jeg meg med.. :o)

Skrevet

så spennanes da "Mons". føler du at noe er på gang? er formen bra?

jeg føler ingen ting, alt som det pleier. Men det kjennes ut som om han snart sparker seg gjennom magen.hehe. utrolig gøy og kjenne på da.satt ett glass oppå magen her om dagen. samboeren min og dattera mi så på. det var morsom. en så at glasset beveget seg og av og til kantet.hehe. dattera mi holt på og le seg i hjel

Skrevet

Jeg har termin i morgen :-) Men har egentlig belaget meg på overtid... Veldig spent! Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Slimproppen kom i morges, og jeg har plutselig fått noe sinnsykt til bekkenløsning. AU!

Jeg var også sikker på at jeg skulle få før termin, men neeeeida. Håper noe skjer i dag da. :o)

Skrevet

Har termin i morgen jeg... håper på at det treffer smack on :)

Skrevet

Jeg hadde termin på fredag.. 20 april. Veldig klar for å føde.. Blir sur av å lese om andre som har fått .. særlig de som har termin etter meg hihhi.. lei ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...