ava* Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 med et eget forum med alle skravletrådene?? Så det var noen som ymtet frampå om no sånt igår:-)
Milletrille Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 godt forslag! eller meld dere inn på facebook.com, ypperlig for skravletråder!!
selfangerkjerringa Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Da stemmer jeg heller for et eget skravletrådforum her inne. Verken facebook eller msn gir den samme muligheten for kommunikasjon som et forum.
ava* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Går det an å fremme et forslag for f.eks moderator da? Jeg vet ikke hvordan dette virker jeg.
selfangerkjerringa Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Går an å legge inn innlegg på ris&ros-siden og spørre
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Er det så farlig om de ligger på småtrollforumet, da? Er jo veldig mange ting som ikke har med småtrollene våre å gjøre som blir tatt opp her uansett. Dessuten er det jo mye som ikke relevant for alle her til en hver tid, stor forkjell på unger på 2 uker og 9 mnd. Når det er tråder som ikke angår meg så lar jeg jo bare være å lese dem... For mange er skravletrådene kanskje en av grunnene til at de er innom forumet. Det gjør jo at de kanskje leser og deler erfaringer hvilket de kanskje ikke ville gjort dersom de ikke hadde trådene å gå inn på forumet for...
selfangerkjerringa Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Er visst en del her inne som ikke greier akkruat det - og dermed irriterer seg grønne over skravletrådene.
ava* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 jeg har ingen ting imot skravletrådene men tenkte at det kanskje for dere som har slike var like greit at de var i et eget forum, men ..... samme for meg. Jeg var ikke ute etter å skape no bråk eller sure miner. Bare no som slo meg:-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 ava*: det var overhodet ikke DEG jeg sikta til altså Men vet at det er enkelte her inne som tydeligvis irriterer seg over skravletrådene.
ava* Skrevet 24. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2007 Takk, ka- ping. Jeg ble redd jeg hadde gjort no dumt nå. Det vil alltid være folk som irriterer seg over hva andre gjør/bedriver.... Dem om det..... Ha en flott dag med eller uten skravletråder på småtroll
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 signerer det ka-ping sa, så ikke vær redd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå