Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 omg... da har jeg gjort det. jeg har tatt brasilian wax.. hehe.. sto opp i dag tidlig og grua meg skikkelig..er akuratt komt hjem naa.. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive opplevelsen.. utenom at det faktisk var helt FORJAEVLIG vondt hehehe :P Det var ganske saa grusomt ja... men ikke alle plasser var like vonde.. hun tok foerst bikini linja.. og denne var da en DROEMM i forhold til det andre.. det var heller ikke saa verst aa vokse kjoennsleppene og lenger ned.. var seff vondt, ikke misforstaa.. men ingenting kunne maale seg med da hun vokset helt oppe. oppe med venusberget ? eller hva det heter.. der var det helt gruuusomt.. Hadde lyst aa skriiiike ut hehhe Alt i alt, brukte hun toppen 20 min. Jeg som hadde lest at det kunne ta oppimot en time.. ganske letta der ja det var noen smertefulle minutter.. Saa naa sitter jeg her hjemme.. nyvoksa, opphovna og roed som faen hehhe:P skal viss bli bedre etter i dag, eller imorgen.. Jeg har allerede bestilt ny time.. hun forsikret meg om at det var 1 gang som var skikkelig vondt, og at andre gang ville bli myeeee bedre.. vi faar bare krysse fingrene for at hun ikke lyver hehe Jeg vil seff anbefale alle aa ta brasilian wax.. det skal vaere saaaaa mye bedre enn aa barbere.. og hvem vil vel ikke gaa glatt i 3-4 uker.. ??slippe di forbaska piggene som vokser ut osv.. Er absolutt verdt smerten.. !
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 jaa bestill deg en time og kom deg til voksing hun sa at smerten skal vaere halvert fra foerste gang!! Lykke til :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 uhm skrev d kansje litt rotete hehe. men andre gang man vokser, saa er smerten halvert...
prøvekluten+3små Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 auauau og atter au! hehhe,tror jeg ikek jeg tørr jeg asså
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Prøvde det en gang, men i mitt tilfelle var det et rent helvette i alle dagene etterpå!Jeg var rød, nuppete og sår overalt. Turte nesten ikke ha på meg biking og måtte hele tiden holde hendene for bikinilinjen helt til det begynte å vokse ut. Men det kan hende jeg var litt uheldig med hun som gjorde det da.Hun fikk såvidt voksen av meg. Huden min bare hang etter når hun rev av...Har lyst å prøve en gang til i håp om at jeg bare var max uheldig, men så er jeg jo litt redd for at det er sånn det blir på meg, har ganske store hårrøtter. Og jeg har absolutt ikke lyst å oppleve det igjen.Så sånn er nå den saken!
boble <3 Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Jeg tror rett og slett jeg ikke tørr jeg... har lyst, men er skikkelig pyse når det gjelder smerte. Noen som har prøvd både voks og laser??? Jeg vil prøve det som gjør minst vondt!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 oiiiida... det hoertes ikke godt ut.. =( enten var du nok maks uheldig ja.. ellers saa funker ikke voksing for deg. men trodde da alle skulle taale dette.. jeg fikk beskjed om at foerste gang, saa ville ikke huden bli helt glatt og fin, for haarene er ikke vant til aa bli vokset, og det vil vokse litt fortere ut igjen. Neste gang, vil det bli myeee bedre.. Da vil det holde seg glatt og godt i mange uker. og man vil ikke ha saa vondt. Jeg fikk ogsaa beskjed om at det var viktig aa bruke peeling krem 1-2 ganger i uken der nede.. for aa unnga ting som inngrodde haar osv.. Viss du vaager aa proeve deg igjen.. saa vil jeg nok tro at du kansje ender opp med saar hud og roede prikker.. for det er det gaatt mer enn 7 uker siden sist voksing, saa vil man vaere tilbake til start.. Men jeg vil da tro at nr 2 gangen vil gaa myyyyee bedre for deg... Du kan jo forhoere deg med en hudpleier, og fortelle om din tidligere opplevelse.. For jeg er noksaa sikker paa at dette er noe mange opplever den foerste gangen. huden har jo ikke blitt vokset foer.. Og baade huden og haarene maa bli vant til dette... Jeg haaper du vaager aa ta skrittet ut og proeve igjen og iallefall snakke med en hudpleier... Lykke til!! Haaper det ordner seg :D
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Ja, jeg vurderer å gå og høre litt om det. Er jo 4 år siden jeg prøvde det sist:S Men så er det jo veldig kjedelig å sitte og spare på hår da, hehe!Skal til USA i juni så det hadde jo vært fint å være hårfri til da=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2007 Her betaler jeg 450 kr for foerste gang.. eller dersom det er gaatt mer enn 7 uker siden man vokset sist.. for da blir det paa en maate som aa starte om igjen.. tror jeg... Neste gang, og framover er prisen 350 kr pr. gang ... Man kan ogsaa kjoepe saann aarskort.. dette koster vel noen tusen.. men man sparer penger, dersom man vokser hver mnd
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2007 Ja jeg fikk helt noia av aa spare opp haar der nede hehe.. hadde saaaa lyst til aa shave meg.. men det er verdt d Bedre aa maatte gaa den stunden med haar, for saa aa gaa haarloes i mange uker :D
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Nå har jeg jammen bestilt time jeg også....Yikes!Og jeg gruer meg såååååå mye allerede. Bestilte like gjerne voksing fra tær og opp jeg da...Huff!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. april 2007 saa kjekt!!!! hehee... jeg gruer meg oxo til min neste time.. men husk det jeg sa... det kommer garantert til aa gjoere vondt denne gang.. men naar neste gang kommer, saa skal smerten vaere halvert... aa da er det jo til aa leve av da :D hehe. du faar se det som om du bygger opp smerteterskelen frem til foedsel haha :P Neida.. men det gaar nok fint.. =) vondt gjoer det nok.. men det er verdt d.. tenk at det kun denne foerste gangen igjen som er saa vond.. ha den tanken i hodet hele veien!!! og ikke la det gaa mer enn 7 uker til neste gang.. husk d :D Oensker deg lyyykke til jeg!!!! Kom gjerne med oppdatering etterpaa :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. april 2007 haha ja sant hehe.. kom paa noe morsomt naar du nevnte d.. typen ville seff se der jeg kom hjem nyvoksa.. maatte nok si nei til det. er jo kjempe roed og litt prikkete... og foeler meg oem og opphovna.. saa maa nok vente til i morgen iallefall heheh :P ikke d vaaakreste synet naa nei :P har sneket til meg en av bokserene hans.. hihi.. herlig aa gaa i noe "slakt", IKKE inntilsittende.. ettersom det er saa oemt.. er ikke saa behagelig aa gaa med en strek mellom raevskinkene etter voks og styr hehe... :P men lykke til iallefall.. lide for skjoennheten ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå