Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Når er det normalt at man begynner å kjenne kynnere?? Jeg er i uke 18 og har ikke merket noe enda.... Virker som mange har kjent kynnere lenge allerede. Jeg er førstegangsgravid.
Fabelaktiv Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjente ingenting første graviditet.. ikke sikkert du kommer til å kjenne de
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Det var bra! Begynte nesten å lure på om det var noe unormalt med meg jeg. Litt hysterisk? Neida.. hehe;)
Yrha Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Først i uke 27 hos meg. Men tror egentlig det var mest pga stress på jobben, fordi de ga seg når jeg fikk slappa av i helga
Solskinnsjenta Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Det er ikke alle som får kynnere, og ikke alltid man merker at de er der heller. Jeg har en del kynnere, og noen ganger merker jeg det bare hvis jeg tar meg på magen, for den blir helt hard. Andre ganger kjenner jeg at musklene strammer seg. Noen får kynnere til slutt i graviditeten, tett opp mot fødsel, noen tidlig, og noen ikke i det hele tatt. Alt er helt normalt, og om du har kynnere eller ikke har ingenting å si for barnet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå