Gå til innhold

Hva pakker dere i Bagg/koffert???

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal pakke i liten koffert eller en bagg???? er det ikke litt rart å komme med en liten trille koffert på føden????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammebh

truser

mammabukse

mammagenser

slippers

toalettsaker

babytøy til hjemreise

tror ikke det er så mye emr på min liste gitt. :)

gjør vel ikke noe om du har med en trillekoffert :)

Skrevet

Tenkte det samme, at det ser litt merkelig ut å komme med trillekoffert.. Men nå har jeg pakket alt i en liten fin koffert (skal ha beautibaggen med også). Mye lettere å få oversikt i en koffert enn i en bag. Og de som synest det ser rart ut, de får bare synest det, ikke mitt problem.

Skrevet

Ja, jeg vet ikke jeg. Husker at vi reagerte på ei som kom på barsel med stor beauty-bag - men dette er jo mange år sida (11 år) og jeg skjønner godt nå at det er praktisk. Jeg skal pakke i bag, og blir nok ikke å ha så mye med denne gangen heller. Men godt med toalettsaker ser jeg for meg.

Skal bo hos søster mi den siste tida, og regner med at toalettsakene er allerede pakket ned. Og så håper jeg jeg kan ligge på barselhotell denne gangen også, og hvem skal da reagere på hva man har pakket i?

Nei man må nok bare ta avveiningen sjøl, trur jeg!

Skrevet

Amme innlegg er vel veldig lurt å ha med også fikk jeg beskjed av ei vennine.

Natt kjøle hvis du vil føler deg litt mere komfortable, Bok, Papir og pen.

Rett og slett det som du synes skal hjelpe deg ;-) Ta morgen kåpe og jeg

Skrevet

Ta med deg en rull med mykt do papir, lambi eller noe. Det de har på sykehuset er så stivt som avispapir.

Noe å lese på, mobil lader, kamera, en liten notis bok til å skrive opp nyttige ting som tips + vekt og legde på barnet... (i ammetåken kan vist det meste glemmes..) Ta med et teppe til babyen som du for eksempel har hatt i sengen din i noen netter, slik at det lukter mor av den. Det kan roe barnet mye.

Min har stått pakket og klar siden begynnelsen av mars hehe.. best å være føre var.

Skrevet

Termin idag,pakket igår:)

Min liste:

Viktige papirer til sykehuset / fødselsbrev

Kamera / Videokamera / Lader

Varmeflasker

Lypsyl

Bok / blader

Nettingtruser / bind

Tøfler / gode sko

Håndkrem / Body lotion

Toilettesaker

Tivoliradio + lader

Mobil + lader

Pysj

Joggedress

Morgenkåpe

Klær til juniors hjemreise + litt extra

Amme bh / ammeinnlegg / puppe-krem

Penger

Vannflaske / sportsdrikk / saft

Matpakke / noe å tygge på

Skrevet

Jeg har en liten trillekoffert jeg også.. er oversiktlig og greit å pakke i den, bryr meg ikke om det ser rart ut :-)

Skrevet

ok jenter tusen takk for svar... Da pakker jeg i koffert. ( har ikke liten bagg,bare en gigant ) de får bare se rart på meg hvis de vil... ;o)

Skrevet

Ta det som er best for deg du. Når jeg var inne på sykehuset en dag så kom det en dame med trillekoffert. Så ikke rart ut det. Og hun skulle føde, for hun hadde veer på veien :-)

Skrevet

=O) hihi. fikk du litt angst da??? det hadde jeg fått... huff.. ja det blir koffert her. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...