gravidapida Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei, bare lurte på hvilken str kjøper dere i amme-bh? Bruker vanligvis 80b, blir 90c for stort da? Hørt man skal gå opp en størrelse... Ha en god dag!
tina 79:) Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Du må ikke gå opp rund livet, bare i cupen, dvs at du skal ha 80c antakeligvis! Men ta deg en tur i butikken, de har masse fint på lindex, Cubus og H&M. Jeg har kjøpt ammebh fra Triumph, en med og en uten bøyle. Men de må prøves, fordi jeg har følelsen av at amme bher lages i store størelser, ikke små!
gravidapida Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Ok, takk! Ja, jeg var nemlig innom og så på triumph sine og de var jo litt finere enn de "vanlige" bomulls-greiene... Hm, da får jeg prøve kanskje. Takk igjen!
Mia_I Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har også kjøpt et par av Triumph sine, synes de virka best. Gikk opp en str (fra 85 til 90) rundt brystet også - har visst lagt på meg litt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå