Gå til innhold

strekkmerker???!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er førstegangs og lurer på om strekkmerkene først blir synlige etter fødselen eller om man kan se de nå? er i uke 37 og ser ingen foreløbig...men kan jeg ha fått alikevel? takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du tøyer litt i huden og drar den litt sammen så kan du se det. det blir på en måte ruglete uten at du kan se noe... du kjenner om det er strekkmerker. noen får lyse andre får røde.. noen får ikke:)

Skrevet

Jeg fikk ingen strekkmerker med førstemann,men har fått tre til nå dennegangen.

Skrevet

ok takk for svarene :)

har fått masse på puppene men tror kanskje magen har kommet unna :) ja ja får man så får man :)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å avvente til etter fødselen å kunne se de, huden er så stram på slutten at det er håpløst å si sikkert. Krysser fingre for deg;-)

Skrevet

Fikk mitt førsste for en uke siden.. så jeg slapp ikke unna neeeeei.. er 37 +3 i dag ca:)

men smør deg.. det hjelper litt hvertfall.. men de fleste venninnene mine fikk de etter fødselen.. hehe

men det kan også være genetisk da.. el arvelig..har jeg lest... Mamma hadde ingen med meg el søss.... å jeg har fått et lite på siden.pluss et lite rundt pircinghullet..

søsstra mi fikk ingen..

Skrevet

jeg fikk ingen:)) jeg smurte meg hver dag med body butter. Har noen på puppene, men de hadde jeg fra før jeg ble gravid og så har det kommet noen til når jeg begynte å amme.

Skrevet

Alle som ikke har fått strekkmerker er så heldige...skulle ønske det var meg..har fått masse på rumpa...og det er såååå stygt...livredd for og få flere, er jo bare i uke 33...men jeg skal ta turen til hudlege, kirurg eller hva det nå måtte være og spørre om det er noe og gjøre med det...håper ikke jeg får noen flere andre steder...har smørt meg hver bidige dag i 7 mnd, med spesialkremer mot strekkmerker (dyrt), men det har ikke hjulpet meg, men mamma hadde jo noen strekkmerker selv, ikke mye, men litt...så jeg var vel dømt til og få jeg også=(

Skrevet

har fått sterkkmerker her ja..kom etter uke 35...og de er lilla/blå og tror meg de ser man.Men men ikke noe og gjøre med.

Skrevet

Jeg har ikke fått noen jeg! (denne gangen) Men fikk mange første og andre gang. Og de klør nå! Huff. Strekkmerker er verken pent eller behagelig. Gleder meg til å få kulen bort jeg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...