Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 HAr det hjelpet??? Er så spent??? skulle likt å prøve det hvis det funker! =O)
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg har tatt akupunktur for modning, 3 ganger. Vet ikke om det har hjulpet , 2 dager til termin. Skal til JM i dag og høre hvordan det ligger an. Det er jo verdt å prøve akunpunktur, men vanskelig å vite om det virker/ikke virker siden man jo ikke vet hvordan det ville blitt uten. Etter akupunktur-timene har jeg vore veldig avslappet, senere på dagen har jeg fått mye kynner-aktivitet samt en veldig aktiv baby.
Mia_I Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Noe forskning: http://www.aftenposten.no/helse/article633498.ece Høres jo bra ut dette, selv om det ikke virker for alle.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Ja det er jo vært ett forsøk da! blir spennende å høre hvordan det går hos jm i dag da =O)
Go i magen Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hei hei Fått tre behandlinger nå og har masse kynnere. Min jordmor/akupunktør sier at jeg har alle tegnene for at jeg kan føde når som helst, men man kan aldri spekulere i tid så jeg sitter nå her fortsatt og venter. Hadde tre uker mellom menstermin og ULtermin. Er nå to uker til ULterminen så noe kan skje når som helst. Har vist god effekt av behandlingene. Hvis jeg ikke føder før terminen så har akupunkturen vistnok god effekt på åpningsfasen. Spennende!!!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 oy ja det hørtes bra ut! men kan jm ta dette??
Enitsirk79 Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Hvor på kroppen setter dem nålene? Og er det mange? Har egentlig ikke nåleskrekk men har hatt akupunktur en gang i mitt liv og da ble den ene nålen satt feil så jeg ble helt nummen og øm i armen i mange uker etterpå.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 oy det hørtes skummelt ut
Gjest Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Hos meg satte hun 1 nål i hodet, 1 i øret, 1 nål mellom pekefinger og tommeltått og 4 på fremsiden av leggen. Den ene nålen som blir satt på siden av lilletåen kan være litt vond, men har overlevd
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2007 hm ja da får vi prøve dette da!
Mia_I Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Har også bestilt meg time nå... Skader sikkert ikke å prøve!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Fikk akupunktur for å prøve å sette i gang fødsel i dag jeg. På sykehuset dette da, så det er bare vanlig jordmor som setter nålene. Anbefaler heller en proff akupunktør i stedet, flinkere til å sette nåler de. Fikk nåler i foten, leggen, magen, hendene og en midt i hodet. Det er ikke vondt, men ubehagelig når de setter nålene, men det går fort over.. Har ikke merket noe annet enn kynnere her da, så går bare å venter =(
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2007 Lykke til får håpe det virker. kom med oppdatering da! =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå