Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 når kan man begynne å gi barna vanlig melk?? lillegutt er 8 mnd, og da er d vel litt tidlig??
Tinepia Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Ikke begynn før han er 1 år du, og bland gjerne kumelken med litt erstatning den første tiden
Lilleprutt Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 De skal vel helst være ett år før de får noe særlig med melk, men gutten min har fått yoghurt et par ganger i uka fra han var seks mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå