Ebbalille Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Kan smerter i ryggen være begynnende rier?? Jeg har aldri kjent en kynner i hele svangerskapet og er førstegangs, så jeg aner ikke hvordan rier kjennes ut. Men siden halv seks i dag til morgenen har jeg hatt skikkelig sånn "mensensmerter" helt nederst i korsryggen. Murring som kommer og går litt. Kjenner ingenting i magen... Er 40 + 0 i dag og bare håper at noe skal skje snart!
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Dette kan vel bety at noe er på gang ja.... Særlig hvis du ikke har kjent noe der før nå. Jeg er også 40+0 i dag:) Lykke til!
Ebbalille Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Tenkte kanskje det var litt optimistisk siden mange sliter med det i ukesvis, men jeg har ikke kjent noe sånn før nå.. Men vi får bare vente å se! Masse lykke til til deg også
Gjest Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 I natt hadde jeg også smerter i rygg/mage + strålinger nedover beina (har termin 26. april). Var sikker på at noe var på gang, men nå er alt helt borte. Dette er 2. gangen jeg har det slik og nå er jeg ganske lei dette lureriet. Men tror nok at desse smertene hjelper til med modningen av livmoren, så det er jo verdt det tross alt. Hvordan går det med deg nå EEbba 260407?
fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ringe føden, du :-) Her høres det ut som om noe er i gjærde..... Lykke til !
Ebbalille Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg har den samme smerten i ryggen enda. Har hverken blitt bedre eller verre syns jeg.. Jeg hadde også strålinger nedover beina i dag tidlig faktisk. Hvordan går det med deg da prins_i_magen?
Gjest Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Var hos JM i dag og hun sa at det kan virke som ting nærmer seg. Nå i ettermiddag har jeg fått de samme smertene i rygg/mage + strålinger nedover beina, men det skjer liksom ingenting mer enn det. Slitsomt å gå slik hele tiden for det er jo ganske vondt til tider. Vel, vi får bare vente og se. Ebba 260407, bor du i Bergen? Kanskje vi møtes på KK?
Ebbalille Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 Nei, jeg bor på østlandet, så da møtes vi nok ikke! Men vi får følge med på hverandre her inne, virker som vi har ganske like symptomer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå