Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg våknet i natt og oppdaget at jeg var fuktig på armen etter å ha ligget på siden, og uten bh. Jeg skjønte ingenting for ikke var jeg svett eller noen ting.. Tenkte etterpå at kanskje det var råmelk? Den virket litt klissete og var luktfri. Jeg er i uke 18 og trodde ikke det kome så tidlig..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg opplevde også dette i forrige sv.skap. Har ikke merket noe enda,er bare i uke 13+4 nå. Hadde det nok lenger uti sv.skapet den gangen. Men tror ikke det er råmelk som kommer,for den er jo mer gul-aktig. Minner mer om sukker-lake det som kommer nå ikke sant? Du kan jo prøve å klemme litt på brystene for å se om det kommer mer så ser du også fargen. Er vel ganske vanlig igrunn.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Okey, kan hende det. Det var ikke noe farge på det som jeg såg.. Venter mitt første barn så er ganske fersk på dette så takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå