Gå til innhold

Pause i forholdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer vil ha pause.. Har leilighet med lån på 1,5. Klarer ikke å betale på denne alene mens han tenker... Noen som vet om det går an å avtale med banken at jeg stopper nedbetalingen på lånet noen mnd - til jeg vet hva som skjer...? får vel ikke noen økonomisk støtte før vi vet om det blir brudd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan avtale med banken og stoppe nedbetaling en stund.Håper ting ordner seg for deg

Skrevet

Kan han ikke betale regningene sine hjemme selvom han tenker da? Hvertfall hvis dere har felles barn som blir boende med deg!!

Skrevet

Han må jo eventulet leie en leilighet i pauseperioden - han har ikke råd til å betale på to leiligheter. Vet han kommer til å hjelpe meg så mye han kan. Har to nydelige jenter sammen... - er så utrolig lei meg nå.

Skrevet

oi...ja, ja - da var jeg ikke anonym lenger... pytt pytt ... :-)

Skrevet

uff da men han skal vel ikke tenke så lenge ....du må ikke godta dette ...det kommer jo selvsagt an på hvorfor eller!!!!!

Skrevet

_Ring banken, de hjelper deg! du kan sikkert stoppe bet noen mnd, eller droppe avdrag og bare betale renter.

håper det ordner seg, en pause trenger ikke bare være negativt for forholdet!

Skrevet

Hvis det først blir pause i forholdet så er det veeeeeldig sjeldent at forholdet fortsetter.

Jeg hadde i hvertfall ikke akspertert en pause i forholdet, hvorfor skal man trenge det? Enten så vil man være sammen, og da VET man det. Hva er det han vil? Sjekke om gresset er grønnere mens du sitter og venter på at han skal finne ut at det ikke er det?

Jeg forstår at det er veldig vanskelig for deg som har to barn, men ikke la han oppføre seg sånn! SI at hvis han tar pause så er det slutt. Ikke sett livet ditt på vent for han, jeg syns han er egoistisk som krever dette av deg.

Ingen fortjener å vente i usikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...