*tobarnsmamma* Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 var t frisøren i går med poden på 2 1/2 år.. han HADDE lyst litt langt hår, med litt krøller i. Meningen var bare å stusse det til litt rundt ørene, pannelugg og litt bak. Istede tar dama saksa og klipper han kort.. rakk nesten ikke sukk før hu hadde klippa opp på ene siden..ergo måtte hu ta andre sia..nei seriøst.. ikke bra klipp.. og håret var endel av identiteten han.. sånn som gjorde at folk hadde bare lyst spise han opp. mens nå ser han ut som en straff fange.. som har hatt lus og de har brukt ei dålig saks på hodet hans.. vet d vokser ut og at jeg kommer til venne meg til det men... vææææææ..
Gjest MMJ Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Uff, det var kjedelig. Men håret på de små gror veldig fort, iallefall på tulla mi. Klipper henne selv jeg.. men bare tuppene.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Forstår deg godt. Jeg trenger også noen dager på å venne meg til gutten min etter hårklipp da han blir helt forandret og går fra en emil til kommunegrå. Men håret vokser fort. Og det er vår. Snart har solen bleket han tilbake til gamlefargen. Kan jo hjelpe på at det er bare håret som er kutta. I andre deler av verden kunne det vært hånden.Det er litt verre. Vi har det godt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg opplevde det samme - forklarte nøye hvordan jeg ville ha det - frisøren nikket og smilte og sa hun skjønte akkurat hva jeg mente - og ga han en kjempekort klipp! Ok - det var ikke hånden som gikk - men jeg ble skikkelig lei meg. Nå - et - par mnd etterpå begynner han å få litt lengde igjen, og jeg er livredd for å ta han til frisør igjen. Prøver å stusse litt selv, men om det er noen som har barn - gutt - med litt langt hår - og kan tipse om en frisør som de er fornøyd med i Oslo - så skriv det gjerne her.
05-10-15 Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Akkurat det samme skjedde forrige gang vi var hos frisøren. Nå blir det ei stund før vi går dit igjen. Det er snart 3. mnd. siden, og han ser fortsatt ut som en skamklipt fange. Kan like godt klippe selv neste gang.
Aga:-) Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Klipte eldste sønnen min jevnlig på LaBionda på Majorstua da han var mindre, og var alltid fornøyd etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Slapp av, håret vokser jo ut igjen! dessuten så er halvlangt hår på smågutter ikke pent.De blir seende ut som små jenter.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Er det ikke typisk!! Skjønner meg ikke på disse frisørene, om man sier man ikke vil de skal klippe så mye og for all del BEHOLDE KRØLLENE, så hører de jo ikke etter. Har også en liten gutt med krøller - irriterer meg at man ikke kan stole på frisørene. Jeg går til forskjellige frisører med ham hver gang, men de er jo søren meg like ille alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 En frisør klipte av meg krøllene da jeg var lita,og de vokste aldri ut igjen :s Altså,håret vokste jo ut , men stritt som F.. Mamma og ble litt sur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå