Gå til innhold

Tabu område eller går det an å spørre? Hvordan står det til med vekten?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Jeg la på meg 15 kg og nå 2 uker etter gjenstår 4 kg.

Det ser ut til at det gjenstår myyyyye mer, men vekten sier iallefall 4 kg.

 

Sist la jeg på meg 9 kg og tok av 13. Hadde jo håpet på å ta av 4 kilo ekstra denne gang også, men tror nok at det kan bli veldig vanskselig, spesielt når jeg er så glad i brus og smågodt!

 

Krysser fingrene for at jeg får på meg bunaden til 17. mai.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg 12 kilo og har tatt av alle 12, men jeg vil også så gjerne gå ned litt ekstra. Så nå triller jeg tur hver dag i masse oppoverbakker og spiser rimelig mye sunnere enn jeg vanligvis ville gjort. Hpr det gjør susen:) Bunaden til 17.mai tror jeg ikke blir et problem her hvertfall...Siden jeg veier det samme nå som før jeg ble gravid:*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 10 og har tatt av 9 kg nå snart 3 uker etter fødsel. Og det uten at jeg har fått beveget meg så mye grunnet prolaps dagen før fødsel. Kommer nok av mye amming og lite matlyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 13 kg og har 5 igjen. + 15 fra forrige svangerskap hvor jeg gikk opp 24 kg. Sukk... Bunaden SKAL på, men hvor fint det blir vet jeg ikke, hehe...=/

Vil gjerne ned dit jeg var før jeg fikk barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 17 kilo og har nå blitt kvitt 12 av dem, 11 dager etter fødselen. Jeg er ganske fornøyd, har ikke gjort noe annet enn å amme. Deilig å få kroppen sin tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 15 kg på og 15 kg ned. ammer ikke så var litt spent. mange som sier det har noe å si men ikke her.. tok 2 uker så var det vekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk opp 28 kg sånn ca og gått ned 11 kg tror jeg, så her er det mange kg som henger igjen ja, men veier jo bare 65 kg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 17 kg og har nå bare 2 kg igjenn å ta av... for å komme ned til vekten før fødsel... men har nå som mål å ta av litt til så vi får vente og se... det er 13 dager siden jeg fødte en hærlige gutt. men jeg har nå fått litt ekstra vekt i puppene mine.... de er blitt store og gode til denne lille gutten... han får ikke for lite mat,....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 15 kg og har gått ned 9 kg nå og sønnen min er 9 dager. Hadde lite matlyst de første dagene, men nå kjenner jeg søtsuget melder seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 13 kilo. tatt av alle nå etter 4 uker. men har mange kilo ekstra fra før av så satse på å kanskje klare bli kvitt litt mere etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg la på meg rundt13 kilo og har vel tatt av iallefall 12, fødte 8.mai. Trodde faktisk ikke det skulle gå så fort. Synes jeg er blitt så tynn, har vel noe med at jeg nesten ikke husker hvordan jeg så ut før jeg ble gravid. Er fremdeles uvant å kunne ta på seg sko uten problemer, barbering osv.. :)

 

Har jo sommeren foran oss så regner med at amming og trilling gjør at jeg blir kvitt noen ekstra kilo også. Passer meg fint! :)

 

Ozgirl

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte for 4 uker siden og har gode 9 kilo igjen som skal av!! Gikk opp 24 kilo i svangerskapet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fødte for 2uker siden, gikk opp 9,5 kilo og er nede i utgangspunktet igjen.. Litt slappere rundt magen da vel og merke:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp 16 kg, har gått ned 20, men er ganske slapp i fisken i forhold til før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 10 og har gått ned over 12, men magen er mye slappere enn før... Det hjelper å amme (har jeg hørt) og selvfølgelig gå masse tur:)

Det hjelper ikke å spise sjokolade hver dag, men jeg har, etter å ha blitt kvalm av snop hele svangerskapet, lagt meg til sjokoladeuvanen igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Veide like mye den dagen jeg fødte som den dagen jeg fant ut jeg var gravid. Dagen etter vi kom hjem fra sykehuset veide jeg meg, og var da 10 kg lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gikk faktisk opp 32 kg jeg:) hehe

men gikk ned 25 kg de 2 første ukene.

nå gjenstår det bare 3 kg:) har endelig fått begynt å trene skikkelig nå, så da er det vel ikke mange ukene før jeg er nede i normal vekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...