Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Kjente det sent, etter uke 20 med nr. 1, men har hørt man skal kunne kjenne liv tidligere når man er flergangsfødende. Noen med erfaringer?
Propellmamma til 2 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjente også liv sent med forrige. Er nå i uke 17 og har enda ikke kjent noe med sikkerhet...
prøvekluten+3små Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 jeg er tredjegangs og heller ikke sikker på om jeg har kjent liv...er 15+6 men...skulle bare si at jeg kjente ikke før uke 29 me nr to heller jeg:o)
NyBaby2007 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg kjente heller ingenting i uke 18, men kom sakte men sikkert like etterpå.
pilutt1 Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Ikke for å være førstemann som har kjent noe altså...men jeg er 13+4 og kjente første ordentlige sparket for to dager siden. Skvatt mer eller mindre,for det var helt nederst i magen og det kom to spark etter hverandre. Syns selv det er tidlig,men det kunne ikke vært noe annet! Med forrige kjente jeg det sent,men hun var også veldig rolig av seg,og jeg tror faktisk ikke jeg fikk et eneste hardt spark av henne,kjente bare når hun beveget seg. Så denne gangen tror jeg at jeg får en liten gutteramp med fotball-legger!! Hehe... Men uansett:ikke fortvil! Dette kommer! Jeg var bare utrolig heldig som kjente det så godt! Har også kjent litt små-vibrasjoner nedi der,men veit jo ikke om det er fra minsten...
*RutIetutt* Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 KJente liv i uke 16 med førstemann og i uke 18 denne gangen...
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Med førstemann kjente jeg liv i uke 17, med andremann i uke 14, og denne gangen venter jeg fremdeles i spenning... varierer nok ganske mye ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå