Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hei hei, Jeg er i uke 18 og skal på kontroll i dag. Der tar de ultralyd. Er det mulig at han kan se kjønnet på bebissen i dag, eller må jeg vente til ord UL? Han kan vel si det hvis han ser? Ha en fin dag!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Mange har ordinær ul i uke 18 og får sett kjønn da, så der er vel muligheter for det ja Legen kan likevel nekte å si noe, h*n har ikke plikt itl å opplyse...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Ok, jeg skal ikke på ord UL før i uke 21. Og så er jeg litt nysgjerrig. Håper han ikke nekter meg Jeg er jo så grei!
tjoa Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg var på ordinær UL i uke 18, og da så de kjønnet! Litt avhengig av hvordan barnet ligger er det både mulig og ikke mulig å se kjønnet! Uansett kan en ikke være 100% sikker! Jordmor så jente på meg, men jeg skal på 3D Ultralyd i uke 27, og etter det regner jeg med at jeg er helt sikker
vekten:) Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 er det mulig å se det i uke 17,eller er det for tidlig? Jeg har fått time i uke 21.....synes det er litt lenge å vente jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Tror man sier at man kan være heldig å se kjønn så tidlig som i uke 13, men før uke 18-20 er det lett å ta feil. Hm - tror kanskje du bør være litt tålmodig, å vite kjønnet endrer jo ikke så mye, og uke 21 er jo leeeeenge før man egentlig skulle fått vite kjønn (ved fødsel)...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Tror kanskje jeg får være litt tålmodig? Det spiller jo selvfølgelig ikke noen rolle om det er jente eller gutt, men det er jo gøy å vite hvis man kan. Uansett, nå vet jeg at både baby er ok og hvilket kjønn vi får. Hipp hurra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå