Gå til innhold

UKE 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei,

Jeg er i uke 18 og skal på kontroll i dag.

Der tar de ultralyd. Er det mulig at han kan se kjønnet på bebissen i dag, eller må jeg vente til ord UL?

Han kan vel si det hvis han ser?

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har ordinær ul i uke 18 og får sett kjønn da, så der er vel muligheter for det ja :) Legen kan likevel nekte å si noe, h*n har ikke plikt itl å opplyse...

Skrevet

Ok, jeg skal ikke på ord UL før i uke 21. Og så er jeg litt nysgjerrig.

Håper han ikke nekter meg :P Jeg er jo så grei!

Skrevet

Jeg var på ordinær UL i uke 18, og da så de kjønnet! Litt avhengig av hvordan barnet ligger er det både mulig og ikke mulig å se kjønnet!

Uansett kan en ikke være 100% sikker! Jordmor så jente på meg, men jeg skal på 3D Ultralyd i uke 27, og etter det regner jeg med at jeg er helt sikker :)

Skrevet

er det mulig å se det i uke 17,eller er det for tidlig? Jeg har fått time i uke 21.....synes det er litt lenge å vente jeg.

Skrevet

Tror man sier at man kan være heldig å se kjønn så tidlig som i uke 13, men før uke 18-20 er det lett å ta feil.

Hm - tror kanskje du bør være litt tålmodig, å vite kjønnet endrer jo ikke så mye, og uke 21 er jo leeeeenge før man egentlig skulle fått vite kjønn (ved fødsel)...

Skrevet

Tror kanskje jeg får være litt tålmodig?

Det spiller jo selvfølgelig ikke noen rolle om det er jente eller gutt, men det er jo gøy å vite hvis man kan.

Uansett, nå vet jeg at både baby er ok og hvilket kjønn vi får. Hipp hurra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...