Gå til innhold

Vondt øverst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt lå jeg våken flere timer fordi jeg hadde vondt øverst i magen. Det er ikke lett å forklare hvordan vondt, for det var litt rart vondt.

Ikke kynnere og ikke rier, det var konstant vondt de timene det varte. Det var liksom ikke inni magen, som ved forstoppelse eller luft og jeg var ikke sulten.

Og så gikk vondten som en stripe fra den ene siden, begynte nede der ribbeina begynner og fulgte kanten på livmora og ned på andre siden.

Måtte tilslutt ta en paracet og nå er det borte.

Er det flere som har hatt slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

I tillegg har jeg hatt noen "ilinger" eller stikk i ryggen, begynner i korsryggen og går oppover og nedover... kjempe ekkelt og på grensa til å være vondt...

Skrevet

Jeg har ikke hatt det akkurat slik, men har kjent endel stikninger her og der i både mage og rygg i de siste ukene ( er 40+4) så det er nok ganske vanlig å kjenne litt vondter rundt forbi nå når du nærmer deg slutten ;-)

Skrevet

Jeg har hatt mye vondt øverst i magen, innimellom hele tiden.Mener det må være ligamentene som holder livmoren som strekker seg el at du har fått en strekk i dem.Veeldig vondt og smertefullt.Jeg klarte ikke stå når de var som verst.

Skrevet

hehe, ja... unormalt hadde jeg ikke trodd det var... Jeg føler meg bare som en førstegangs nå for tiden, for jeg har så mange rare vondter denne gang. Hadde ikke en eneste vondt (utenom litt svak bl) sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...