Gå til innhold

Et lite syteinnlegg ang mens :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 mnd siden jeg fødte og jeg fullammer så jeg trodde jeg skulle slippe unna lenge men no har jeg så vondt, har hat vondt i ryggen og magen i flere dager no og kjenner på humøret og kroppen ellers at det er noe på gang, hodepine, amper, mens smerter og uggen er jeg :(

Håper jeg slipper å gå lenge før den kommer no da, før kunne jeg gå sånn i opptil 2 uker, helt grusomt altså. Vil ikke ha mensen lenger :( har hatt to kjappe svangerskap så har hatt mens en ellet to ganger de siste 2 1/2 året, ikke skal jeg ha flere barn heller så jeg trenge den ikke. Bare masse problemer med den likevel, jeg blør som en foss og, får jernmangel og kan ikke gjør noe de 4 første dagene, må være i nærheten av et toalett hele tiden for jeg blør igjennom alt på 5-10 min, uff nei vil ikke ha den igjen, kunne den ikke holdt seg vekke en stund til da. Forrige gang kom den ikke igjen før etter 5 mnd og da fullammet jeg ikke.....urettferdig!!!!!

Dagens syteinnlegg......bare litt PMS her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jo ha litt trøst da hmfr....

;)

HI

Skrevet

Trøst, trøst!;-)

Har du prøvd med hormonspiral, f.eks? Jeg var mye plaget med PMS med p-piller (og uten), i tillegg til kraftige blødninger hver mens. Etter at jeg satte inn spiral etter førstemann hadde jeg "ingen" blødning i det hele tatt før jeg fjernet den.

Skrevet

Heisann sender deg en diger trøste klem :0)

Veit desverre så alt for godt hvordan du har det.Når jeg har mensen tar jeg 8 pinex forte tabletter pr dag. for å klare å holde meg på beina,jeg blør som en foss og har like sterke smerter som det jeg hadde ved 5 cm åpning under fødselen..

Det er bestemt at jeg skal fjerne livmora til neste år.Jeg er bare 31 år ,men siden jeg har født 4 barn og jeg må ta så sterke tabletter får jeg fjerne livmora mi.

Gleder meg til den dagen det er overstått,det gjør jeg virkelig !!

Har du fått sjekket deg skikkelig hos gynekolog?

God bedring iallefall

*Trøste klem*

Fra

Skrevet

Glemte å si at jeg ikke tåler hormonelle prevensjons middel hadde jeg gjort det hadde de ikke fjerne livmora.mange kan bruke hormonspiral og da har en ikke mensen.desverre kan ikke jeg ha den.Prøvd to ganger..

Skrevet

idefix

Det er store muligheter for at jeg og skal fjerne livmoren, har noen store muskelknuter og derfor blør jeg mye, jeg kan ikke bruke prevansjon med hormoner for det påvirker de og da vokser de mer, vil ikke det for de er store nok

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...