Megogminesmå Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Våknet av at plutselig så gikk vannet! Så nå har vi pakket sykehus bagen og samboer er ute for å kjøpe de siste småtingene! Dette var ganske så overraskende! Har termin 8. mai og dette er det første barnet! Spennende....Gjør ikke vondt enda, så er glad så lenge det er sånn!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 åå så morro, masse lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 så spennede da...ønsker deg masse lykke til.Tenke deg innen 2 døgn nå så holder du til den lille ungen din...misunnelig.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Oi, så spennende da Ta deg en hvil før riene setter i gang du, så er du bedre rustet til fødselen Lykke til!!
Fire småtroll Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Samme skjedde meg da jeg skulle ha førstemann, fødte dagen etter at vannet gikk jeg, riene kom av seg selv og ble gradvis vondere og tettere. Gutten kom til verden 13 dager før temin! Masse lykke til i dag! Nå er det ikke lenge igjen...
moklatt 9 dager til termin Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Ønsker deg all lykke til.misunner deg.jeg er "bare" i uke 23.tiden går altfor seint.du får gi en detaljert tilbakemelding når du er hjemme igjen.tvi tvi. klem fra meg.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Å så misunnelig jeg blir nå!! Har også termin 8.mai, og sitter her og venter og håper noe skal skje! Men neida.. Masse lykke til da, heldiggrisen!!:)
Nr-2-i-magen Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 MASSE lykke til. Jeg har også termin 8 mai. Er så ufattelig misunnelig nå. Min unge er jo 4,5 kg allerede så synes jeg kunne få lov å føde først, he he Heldigen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå