Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Har ventet og ventet på innkalling til Ul... Da det i går heller ikke kom noe i posten tenkte jeg at jeg fikk sjekke opp litt... Det er ingen som har sendt inn noen henvisning!!... legen hadde ikke sendt, og heller ikke jordmoren som til og med hørte to fosterlyder og sa hun skulle sende henvisning snarest.. Ringte rett inn på sykehuset og spurte jeg, og de hadde ikke fått noen henvisning... De sa at jeg måtte ringe legen min og få han til å sende henvisning så fort som mulig, og så fikk jeg bare få den aller første timen de hadde... Ringte til legen, og sa at de måtte sende inn henvisning "pronto".. og fikk til svar at det skulle jo ha vært gjort for lengst, men hun sjekket i journalen og der sto det ingenting om noen henvisning som var sendt... Så de skulle sende en i går ettermiddag, evnt i dag morges på det seneste... Gjett om jeg skal ringe ned å høre om den er sendt da? Blir altså så ergelig..
Miss RM Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Bare lurer på hvor langt på vei du er? Har ikke hørt noe jeg heller, men for meg er det nok litt tidlig enda... Hvis jordmor hørte to fosterlyder synes jeg det er helt utrolig at du ikke har hørt noe!!! Ring og mas på de, ser ut til at det er det eneste som fungerer!!!
Mamman til Georg :) Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Skjønner godt at du er sur ja. Går vel ikke an å glemme sånt?! Hvor langt er du på vei da? Skal krysse fingrene for at du får time snart jeg
prøvekluten+3små Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 hah! akkurat samma skjedde meg sist gang jeg var gravid! uke 16,og ingen henvisning kom,så ringte ultralydenheten sjøl jeg...de hadde ikke fått noen verdens ting fra legen min de! så ordna time sjøl jeg,så fikk de purra ganske svinekjapt på de papira fra legen ja! var rimelig tidlig ute med å spørre denne gangen,og så på da han sendte inn..hehhe,sløvsekk! skulle nesten tro va samma lege,terningkast6
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Hei... Jeg er 15 uker på torsdag, og er selvsagt veldig spent/nervøs pga jordmor hørte 2 fosterlyder... Kjente det kokte skikkelig i går altså.. Så i dag, rett etter lunch-pausen på lege-kontoret skal jeg ringe og forsikre meg om at henvisningen er sendt. De på sykehuset skrev opp navnet mitt på en lapp og skulle sette meg opp på den første ledige åpningen de hadde...
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 Tihi.. Sånn talentløs dust til lege du og? Er litt ergelig på jordmora og jeg... hun hørte jo to fosterlyder, hun burde i det minste ha vært smart nok til å sende inn henvisning da.. men neiiida.. Nå har den jormora gått av med pensjon hun da, så det er kommet ei ny... og det tror jeg var på tide gitt, hehe
prøvekluten+3små Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 til tider er han en idiot ja! men så kjenner han meg og mine så godt at jeg kvier meg for å bytte og...trossalt fulgt meg hele livet..og er en grei fyr,bare en smule presenil! sist jeg var n¨,så måtte jeg jo spørre han om vi ikke skulle fylle ut det helsekortet snart...jeg er jo trossalt 15+6..bynte bli på tide liksom...da kommer han med "åh,har vi ikke gjort det? enn blodprøvene,er de tatt" æææææææææææh
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 24. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2007 *flirer* legen min må være fetteren han eller noe, hehe Da jeg var på første kontrollen, da skulle vi jo fylle i dette helsekortet.. Det ble jo ett kapittel for seg selv.. Skal på kontroll hos han i begynnelsen av mai, lurer på om han har hatt noe blankt i kaffen da og jeg...
prøvekluten+3små Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 hehhe,ja husker du hadde et innlegg om det...jeg måtte sjøl spørre sist gang jeg om han ikke skulle ta blodtrykk osv..og må si jeg i ettertid lurer kraftig på om han har sjekka urinprøveresultata og det jeg har gjort på lab'en
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Samme skjedde med meg. Legen fylte ut skjemaet, men glemte å sende det.. Ringte rundt selv, og fikk en avbestilt time hos en privatpraktiserende gynekolog dagen etter. Grrr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå