Vienn@ Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg klør etter å få alt i orden te småen kommer... men det er vel litt tidlig å vaske klær å sånn når jeg har 7 uker igjen??? Når begynner / begynte dere andre med det??
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det er vel aldri for tidlig? Alt som er unnagjort, er en bekymring mindre:-) Selv begynte jeg så tidlig, og holder på enda.Venter gutt og har ingen gutteklær fra før, så alt er nytt.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Tenkte å vente noen uker til ja, i hvertfall til jeg er 37 uker. Klær som ligger lenge i skuffer er ikke noe godt, så vil drøye det lengt mulig.
_Mita_<3 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Her var alt klart å satt opp... å vaska for kanskje 3 -4 uker siden.. hehe:) Er såsi igang med fødselen.. 2cm åpning, moden 1cm livmortapp.. men har ikke skjedd noe enda.. så ut å jogge å ha sex:)heheheheh.... Så her ble ting gjort ferdig og klart tidlig egentlig:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Har vasket ferdig alt nå jeg.Fikk noe nytt her sist uke som jeg vasket i går.Greit med alt som er ferdig.Vet jo aldri om du føder 6 uker før tiden eller 14 dager etter. Greit med alt som er ferdig synes jeg.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Har 3 uker igjen og har igjen å vaske klær str 56, de i 50 er vasket. Rangler og leker er heller ikke vasket enda, men det regner jeg ikke med at babyen trenger før etter en stund uansett. Sengetøy og hånkler er også vasket og alt annet er klargjort. Redd opp seng og vogn (med teppe over) ja, så er flaskene kokt og vasket og satt i skapet (kan være jeg får bruk for de fra begynnelsen denne gang også)
Mamma Mirabell Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 hvorfor er det for tidlig ? vasker det så fort jeg har kjøpt det jeg og legger det på plass i stellbordet hans
Mia_I Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Fire uker igjen til termin, og nå er alt vaska... tok det litt pø om pø, så det ikke blir stress. Godt med alt som er unnagjort! Vet jo ikke hvordan form jeg vil være i fremover, så da er det en bekymring mindre :-) Tror ikke babyklærne blir "skitne" igjen av å ligge en mnd altså - mine egne klær får da ikke "skaplukt" og det er mye jeg bruker sjelden.
Vienn@ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2007 Da begynner jeg så smått med vaskingen jeg da Er jo mye som skal ha seg en runde i maskinen! takker så mye for alle svarene
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 12 uka igjen her,sukk...lyst å begynne å vaske,men litt vel tili :-) får nok vente en liten stund til :-) :-)
Fallerifallera Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Tror jeg starta å vaske klær da jeg var sånn 32-33 uker på veg jeg. Og det er jeg glad for! For det første var det så mye å vaske at det tok jammen nokså lang tid, og for det andre har jeg vært så sliten de siste ukene at det er utrolig godt å være ferdig med det!
fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Hallo, folkens. Har du lyst til å vaske, vask ! Det er ingen fasit på det. Så lenge skuffen er ren, holder tøyet seg rent. Kan ogs å være greit å få slike ting unna.Ref min erfaring fra forrige gang, da jeg var lite bevegelig den siste tiden og endte opp med å føde tre uker for tidlig. P.S. Denn gangen har jeg vasket og støket at babytøyet.8 uker før termin Igår begynte jeg å pakke vesken til sykehuset.Dvs.legge frem litt ting og tang. Har en fantastisk mann, men pakke og finne frem ting er ikke hans sterkeste side :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Nå har jeg tre uker igjen, og er stort sett "klar" i den forstand at det mangler å montere seng og legge på sengetøy. Men har ikke kommet meg til å pakke sykehusbagen enda - tenker hver dag at jeg skal gjøre det, men så orker jeg ikke... Så derfor er det nok en god ide å begynne forberedelsene litt tidlig om du har mulighet(: Det blir fort mye vask, tørk og stryk og rimelig hektisk om alt skal gjøres klart i siste liten. Selv om de fleste babyer klarer seg lenge uten alle de forberedelsene vi vordende mødre synes er nødvendige er det faktisk DEILIG å vite at NÅ er alt klart om noe skulle skje før termin!
Bebbies i magen Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 jeg begynte å vaske tidlig jeg. Husker ikke akkurat, men kanskje uke 29-30. og det er jeg veldig glad for, for jeg er ikke i form til å styre så mye mer enn de daglige gjøremålene nå. Jeg har 5 uker igjen. jeg syntes du skal gjøre det du syntes er best. er kun du som vet hvordan kroppen din er og hva du orker. Det blir jo mest sannsynlig bare tyngere og tyngere.
lillemor_og_jeg Skrevet 24. april 2007 #15 Skrevet 24. april 2007 Vasket klær og kluter etc. i uke 37-38. Veldig koselig å vaske de små plaggene )
Twins i magen <3 Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 Jeg er 32 uker i morgen, og i helga som var vasket jeg det siste... tror kanskje det er lurt å ta det når man har tid og ork, om det er 10 uker før eller 2 uker før. Er ikke bestandig man er i form til så mye vasking de siste ukene før fødselen. Babyer kommer jo før tiden også noen ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå