Gå til innhold

magen etter tvillingsvangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den? trekker livmora seg senere sammen sammenlignet med å ha gått med en i magen? Mye blødninger? Må dere ta det mer med ro siden det har vært to morkaker og mye såskorpe inni?

Mageskinnet?

Mange spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg hatt "bare" en i magen så jeg har ikke noe å sammenligne med men tror ikke det har så mye å si.Ettersom det ble ks på meg trekker jo livmora seg sammen litt tregere men syntes i grunn det har gått bra. Det er nå litt over 4 mnd siden og magen er nesten normal igjen, litt slapp.(3 kilo igjen)

Blødninger hadde jeg i rundt 3 uker.

Det med å ta det med ro er det kroppen som styrer. Det er det nok veldig forskjellig. For min del var jeg i god form og var på farta med det samme.

Lykkelig mamma til Niklas og Marius

Skrevet

Jeg fødte med ks for 6 dager siden og jeg har ikke mye som henger å dingler..men er litt mage igjen og den har trekt seg ganske bra sammen på de dagene..jeg blør nesten ikke noe..men har ikke fått beskjed om å ta det med ro pga det har vært to der..men jeg må ta det med ro pga såret og høyt bt...=)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nu e d fem måna sia jentan mine ble født me ks, å magen e nesten som før æ ble gravid. (har omtrent ikke strekkmerka heller, et par bittesmå rundt navelen).

men d tokk iallefall en måne før livmora hadde trukket sæj sammen, å æ plagdes litt me keisersnitte.

Hadde blødninga ca en mnd også, å måtte ta d litt me ro, fordi æ hadde vondt i operasjonssåret, men utenom d så va alt helt flott, å æ va i super form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...