bird Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hvordan er den? trekker livmora seg senere sammen sammenlignet med å ha gått med en i magen? Mye blødninger? Må dere ta det mer med ro siden det har vært to morkaker og mye såskorpe inni? Mageskinnet? Mange spørsmål...
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Nå har ikke jeg hatt "bare" en i magen så jeg har ikke noe å sammenligne med men tror ikke det har så mye å si.Ettersom det ble ks på meg trekker jo livmora seg sammen litt tregere men syntes i grunn det har gått bra. Det er nå litt over 4 mnd siden og magen er nesten normal igjen, litt slapp.(3 kilo igjen) Blødninger hadde jeg i rundt 3 uker. Det med å ta det med ro er det kroppen som styrer. Det er det nok veldig forskjellig. For min del var jeg i god form og var på farta med det samme. Lykkelig mamma til Niklas og Marius
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Jeg fødte med ks for 6 dager siden og jeg har ikke mye som henger å dingler..men er litt mage igjen og den har trekt seg ganske bra sammen på de dagene..jeg blør nesten ikke noe..men har ikke fått beskjed om å ta det med ro pga det har vært to der..men jeg må ta det med ro pga såret og høyt bt...=)
Msmarita <3 04.12<3 Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Nu e d fem måna sia jentan mine ble født me ks, å magen e nesten som før æ ble gravid. (har omtrent ikke strekkmerka heller, et par bittesmå rundt navelen). men d tokk iallefall en måne før livmora hadde trukket sæj sammen, å æ plagdes litt me keisersnitte. Hadde blødninga ca en mnd også, å måtte ta d litt me ro, fordi æ hadde vondt i operasjonssåret, men utenom d så va alt helt flott, å æ va i super form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå