Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 partneren min har hatt veeeeldig problemer med å få utløsning... kan holde på i flere timer i strekk... dette er jo forsåvidt godt, men jeg blir jo så tørr oxo sår av å holde på sååååå lenge i lengden.. men så her i helgen så slikket han meg oxo doggyen etterpå, og når han runket å så fitta mi så kom han med en gang... er dette normalt...? selv sier han at han har aldri sett så herlig fitte.. hehe... jeg som er flau av fitta mi etter fødsel liksom... aldri hørt noen sagt noe sånt før... huff... blir litt sånn utafor.. litt flaut at han skal ligge å runke til fitta mi liksom.. føler meg litt dum...
EIse Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Syns dette hørtes helt normalt ut jeg : 0 ) Det er vanlig at gutter syns fitter er fint, og det er vanlig at det for noen er lettere å stimulere seg selv til orgasme enn sammen med partneren. Slik er det ofte for jenter også. Virker som dere har funnet er grei måte å unngå sex i så mange timer at det blir slitsomt for dere :0) Flau og dum må du ikke føle deg. Vær heller glad for at han vet å sette pris på underlivet ditt ;0)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 takk for svar... ja jo er jo forsåvidt glad for det.. ble bare litt overrasket:D hehe...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg tror dette er veldig normalt. Sambo elsker å sitte og runke mens han ser på at jeg koser meg. Spesielt liker han å se på at jeg putter noe "oppi der". Da tar det ikke lange tida før han kommer! Og jeg må si, jeg blir kåt av det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå