Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 hvordan trene opp bekkenet etter en fødsel. klarer ikke stoppe tisse når jeg må tisse
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Du må begynne med bekkenbunnstrening allerede i dag! Du finner anbefalinger om hvor mye og hvor ofte overalt hvor du kan lese om graviditet og barsel, sikkert også på disse sidene.Knipeøvelser er det eneste som hjelper! Lykke til.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Må bare knipe.Er visst det eneste som hjelper.Men syns det høres litt skummelt ut at du ikke klarer å tisse når du må.TA kontakt med legen eller jordmor,for de kan garantert hjelpe deg bedre enn noen av oss som er her. Håper det ordner seg:) Klem
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg leste litt for raskt her, du har jo ikke født men det er kanskje like før? Jeg er i uke 37+3 og har større problemer med å stoppe strålen nå enn tidligere, tror det er helt normalt, så ikke stress så mye med det nå.Ta det igjen etterpå istedet, tror det er viktigere.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Enig, knipeøvelser er det eneste som hjelper! Prøv å huske det minst 3-4 ganger for dagen. Knip sammen musklaturen der nede og hold i 10 sekunder, slipp og stram på nytt og gjenta 10-20 ganger.
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Oj jeg leste litt feil her jeg trodde det sto at du ikke greide å tisse..Knip jente Knip for harde livet:)
Bergene Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Det er normalt nå mot slutten, fordi den lille presser på blæren. Jeg klarer å holde meg til jeg kommer til doen, hihi, men når jeg ser do har jeg vanskelig for å komme meg oppå det fort nok :-P. Men kniping er veldig lurt!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 hei. jo jeg har født, fikk en gutt i helga. kan godt sitte og holde meg når jeg merker at jeg må tisse, men reiser jeg meg da, så bare renner det
fådagerigjen Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Det er bare å begynne med knipeøvelser allerede nå :-) Vet du hvordan ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå