Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle være heldig å slippe una denne gangen. Men nå gikk jeg jammen meg rett i badegulvet for noen minutter siden!!! Nei nei nei!! Når jeg gikk med snuppa så besvimte jeg nesten daglig de siste ukene. Men NÅ! Jeg KAN JO IKKE! Er aleine med snuppa, hu er hos faren sin annenhver helg bare. Tenk om jeg besvimer når vi er ute? I skogen? Langs en bilvei? osv osv... Det kan jo være kjempefarlig for hennes del!!!! Nå blei jeg skikkelig deppa, håper det gir seg med kun denne ene gangen, men tviler med tanke på hvordan de siste ukene var sist. også 28 dager igjen til termin da!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men, fant du noen årsak til dette da?

Blodtrykk, jernmangel noe sånt?

Ring legen din og se om det er noe du kan gjøre!

kan jo ikke ha det sånn at du svimer av i eininga..

Skrevet

Det er rett og slett bare blodtrykket mitt som faller, og ikke noe å gjøre med. (ikke sist iallefall) :(

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg, og har fått sykemelding av legen +

forbud mot å kjøre bil for noen uker fremover.

Jeg får BT fall og besvimer pga vena cava syndromet, ikke noe å gjøre med enn å ta det med ro fikk jeg beskjed om.Har også lavt jerninnhold i blod

Skrevet

Uff, det er så slitsomt...

Har du barn fra før? Det er liksom der mitt hovedproblem ligger. At jeg hele dagen er aleine hjemme med snuppa.. Ikke morro å besvime når man er alene med en på 2 år... Tenker liksom på alt som kan skje for hennes del...

Skrevet

hm, det er ting du kan gjøre litt for blodtrykket selv.. hehe, i følge min lege da..

prøve å hisse deg opp, feks.. hihi

og så må du bare reise deg veeldig langsomt, og skru ned tempoet så mye du kan..

har du noen som kan avlaste deg litt i hverdagen, titte innom, sjekke at alt står bra til, kanskje ha tulla di noen timer på dagen så du får slappet av litt?

Skrevet

Få i deg nok drikke! Det hjelper på blodtrykket.

Skrevet

Spør legen om råd.

Det hjelper å ikke ha så hastverk.Har selv lavt blodtrykk 100/50, så jeg reiser meg sakte opp.

Når jeg kjører bil har jeg alltid med drikke, har lett for å bli svimmel da også.

Spise ofte og regelmessig er viktig, for å holde et stabilt blodsukker.

Håper det hjelper :-)

Skrevet

Hei Tærteluska! ja jeg har barn to gutter på 4 og 5 år men de er i barnehagen hele dagen. Men mannen min jobber skift så han er ikke alltid hjemme på kvelden eller natt så det er litt dumt. Så jeg gjør ikke de store krummspringene. Går ikke ut allene sånn som det er nå, men det avtar vel litt etterhvert. hadde det sånn i forrige svangerskap og det roet seg litt ned etterhvert

Skrevet

huff har d slik jeg oxo,siste ukene har vært verst..pluttselig svartner d bare for meg.. er hjemme alene jeg oxo me gutten min på 21 mnd å min verste skrekk er vist d skal sje ofte når vi er alene... sambo jobber på sjøen 1 mnd i strekk så er mye alene for å si d slik..

fikk beskjed om å ha me meg noe sukkerholdig eller drikke når jeg var ute å slik(for d er jeg jo me sønnen min stort sett hele tiden),å prøv å ta d me ro.. lettere sagt en gjort... er liksom ikke noe forvarsel heller når d kommer, d syns jeg er litt skremmende...

håper d går over hos deg å at d avtar ettervert.. masse lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...