Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla skal ikke i barnehage før til høsten. Er 13 mnd. nå og fyker rundt på oppdagelsesferd. Lurer på om det egentlig er noe bruk for vår/høstdress før hun skal i barnehagen? Er jo ikke så lenge før det er helt tørt og varmt ute nå. Bruker dere dem om sommeren? Har ikke regnsett som passer til henne ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har regnsett trenger du vell ikke vårdress. Men du bør vell ha en av delene? Vi har både regnsett og vårdress til Isack. Har ikke brukt vårdressen enda, siden den er litt stor (86). Men så har vi avtagbar ullflice dress i vinterdressen, så når vi tar ut den, blir det er vårdress. Den er i str. 80. Isack skal også begynne i barnehage i august. Og da passer nok vårdressen fint fram til vinterdressen skal kjøpes tenker jeg;)

Skrevet

Våre er like gamle, og jeg er veeeldig glad i hennes vårdress ;-) Kjøpte den litt stor (er så myk at det ikke er noe problem) og har brukt den veldig mye allerede. Dersom hun ikke vokser noe abnormt mye (hun er lang fra før av) så tror jeg hun har den helt frem til vinterdressene skal frem igjen. Har også et veldig kjekt regntøy til henne fra T2H som brukes dersom det plasker villt :-D

Men nå kommer jo sommeren, og hvor mye jeg kommer til å bruke dressen på det varmeste vet jeg jo ikke enda ;-)

Skrevet

Jeg tenker at regndress kanskje blir litt klamt med masse klær? Det kjekkeste jeg ser for meg med vårdressen er at den er helt, og kanskje ikke blir like fort hullete som for eksempel overtrekksdress, som hun har nå. Den er jo veldig tynn.

Og vårdressen puster kanskje godt slik at den kan brukes fram til det blir relativt godt vær?

Har litt lyst til å kjøpe, egentlig, som dere sikkert skjønner :-) Trenger bare argumentene.....

Skrevet

Ahaaaa, argumenter ja ;-)

- jo, dressen puster veldig bra, er slitesterk (i allefall mitt eksemplar) og er genial til å "sose" litt rundt med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...