Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går vel ikke an? Har noen få ganger de siste dagene hatt skikkelig vondt neders i magen under noen av kynnerne, akkurat der rier sitter på meg når jeg har det (får dem kun nede i magen), og ingenting jeg gjør hjelper, det blir bare vondere om jeg reiser meg opp eller sitter, litt bedre om jeg ligger, men det kommer ikke direkte i tak heller. I går var det skikkelig ille, hadde veldig vondt nede i magen av og på i en times tid før det slapp helt, men det føltes ikke som rier heller, bare samme smerte og sted, men ikke takvis selv om magen var hard. Vanskelig å forklare. Kan det ha vært noe annet? Luftsmerter f.eks? Bare synes det er litt rart, nå er jo babyen så stor, så hvordan skal en kunne ha luftsmerter helt nede og fremme i magen da? Hmmm... Noen som kjenner seg igjen og har noen kloke ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg vondt helt nede i magen, selv om jeg ikke har kynnere nå. Det føles som mensensmerter for meg, altså det murrer og verker litt på en måte. Tror ikke det er rier når det ikke kommer i tak, men bare ligger der og irriterer. Skal til JM senere. Luftsmerter hos meg sitter øverst i magen, for tarmene er jo skvist opp der...Men føler meg litt løs i magen, så kanskje det er tarmrelatert likevel???

Du ble sikkert ikke noe klokere av svaret mitt, men men... ;-)

Skrevet

Hehe... Nei, ikke så mye, men det er jo greit å se at det er flere da, og få lokalisert tarmene ;-) Hos meg var magen hard da og det kom og gikk litt i bølger, men var liksom ikke helt likt rier heller. Stakkers min mann, han ble helt bekymret og lurte på om han burde tilkalle barnevakt, hehe... Du får ha lykke til hos jordmor da! Skal selv om 2 dager så kan spørre henen hva hun mener da.

Skrevet

Jeg har hatt det slik av og på enkelte dager, skikkelig vondt nederst i magen.Mest kjenner jeg til det når kynnerne kommer, men vondt ellers også, ømt hele tiden på en måte.Veeldig plagsomt å gå når det er slik. Men jeg hadde enorme magesmerter i hele magen natt til sønd, og tenkte at kanskje fødsel var i gang, men det viste seg at det ikke var annet enn fordøyelsen. Hadde ikke gått på toalettet dagen før, og det var visstnok nok. Da kan man bli ordentlig uvel og få vondt over hele magen, ikke bare i det området tarmene "burde" være.

Skrevet

Ok, kan jo ha vært noe sånt da, men jeg er ikke dårlig i magen og har ikke noe problem med å ehm.... avlervere nr 2...hehe... Så tror ikke det var det, men kan jo ha vært stopp i systemet likevel uten at jeg merket det.

Skrevet

Ja, jeg har vært veldig bra sånn sett i dette sv skapet, men at jeg skulle få slike smerter bare fordi jeg ikke fikk gjort noe den ene dagen forundrer meg. Men jeg er heelt fin nå, og ingen spesielle tegn på noe som helst.....desverre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...