@stronauten med 3 små Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Er 35+5 i dag, og har ikke kjent noe til mensenmurringer hittil i svangerskapet. Har hatt en del kynnere hele tiden, men i dag murrer det skikkelig nederst i magen, uten at magen er stram ellers. Lurer på hva som skjer, jeg! Kanskje babyen skrur seg litt lenger ned i bekkenet, eller kanskje livmorhalsen begynner å tøyes litt? Vet at gutten i magen er over 3 kg nå, så jeg er ganske rolig mht til en evt fødsel, men det er jo litt for tidlig ennå??? Jaja, skal til JM senere i dag, så da kan jeg få luftet dette med henne. Vet jo at man kan gå med murringer i ukesvis, så jeg tar ingenting på forskudd...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Har gått med murringer i mange uker nå jeg. Er i uke 39 nå. Er nok babyen som er på vei ned i bekkenet ja.
monlimamma til 3 vakre jenter Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg har hatt mensmurringer i et par uker, er 38+1 nå, kommer og går. Er nok bare ting som gjør seg klart.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg har også mensmurringer og endel kynnere, men jeg tror det bare driver å gjør seg klart
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Nei, èn ting er ihvertfall sikkert, mensmurringene kommer igjennom store deler av sv skapet, ikke noe tegn på noe som helst det...desverre for noen.Har selv hatt det nå og da.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Min jm sa det er svake kynnere. hvis magen strammer seg samtidig er det kynnere! de skal mad ta i mot med ett smil. for de klargjør kroppen til fødsel. Det tar lang tid men noen kjenner ikke dette mens andre blir plaget med det!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 har den del mensensmerter fra uke 37 ca jeg og helt håpløs disse smertene no,merker det på natte søvnen.Er 39+1 i dag og nesten ikke sovet i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå