Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 jeg har akkurat funnet ut(!?) i en alder av 28..at jeg er sterkt lammende plaget av roedming!! Og det blir bare verre og verre.....satt akkurat aa leste om at det er diverse operasjoner og saann for det og. Men foler det har blitt verre i begge svangerskapene... Er naa i uke 31...og kan nesten ikke gaa i matvare butikken fordi jeg er "redd" jeg treffer paa noen kjente...og roedmer...og bare aa betale i kassen kan gjoere at jeg roedmer og det er helt forferdeli!! Jeg begynner aa svette og faar "black outs"!! Noen andre? og om det har blitt verre i naar dere er gravide??
Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Siden man har denne herlige coctailen med hormoner (særlig på slutten av svangerskapet) som gjør at man blir veeldig varm, så kan nok dette medføre at man blir lettere rød. Jeg er for tiden konstant varm og sover med vinduet åpent, går uten sokker i skoene, går med t-skjorter og føler at jeg koker over. Og merker at jeg blir lettere varm og rød i ansiktet pga av dette. Trøst deg med at det blir bedre etter fødselen når desse "hetetoktene" forsvinner. Men om du er sterkt plaget til vanlig også, ville jeg snakket med noen om det. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå